Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Jakuba Bąkałę z Isobar Polska.

-

Jakub Bąkała jako analityk i specjalista od płatnych działań w obrębie kanałów Social Media nadzoruje czteroosobowy zespół realizujący kampanie dla klientów grupy Dentsu Aegis Network. Specjalizuje się w kampaniach związanych z komunikacją marek tworząc strategie mediowe oraz opracowując best practices odnośnie metod promocji i optymalizacji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland pracował w Online Media Group gdzie zdobył pierwsze doświadczenia związane z rynkiem mediów online. Po zgłębieniu działania sieci afiliacyjnych trafił do grupy Socializer (obecnie Isobar Polska), a konkretnie do jednostki zajmującej się działaniami performance, w której rozwija się do dziś.

Stopniowo nabierając doświadczenia i rozwijając zdolności analityczne dał się poznać jako sprawny specjalista realizujący jedne z największych kampanii na polskim Facebooku oraz jako współtwórca strategii mediowych dla kluczowych klientów grupy. Realizował kampanie dla największych marek z przekroju całego rynku i wszystkich branż (m.in. Adidas, Microsoft, Polkomtel, MediaMarkt, Kompania Piwowarska, Techland, AmRest, Mondelez, HBO, Philips i wiele innych).

W trakcie konferencji Wideo w sieci opowie o tym jak optymalizować wideo na Facebooku.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.