wp - grudzien 2016

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Jakuba Bąkałę z Isobar Polska.

-

Jakub Bąkała jako analityk i specjalista od płatnych działań w obrębie kanałów Social Media nadzoruje czteroosobowy zespół realizujący kampanie dla klientów grupy Dentsu Aegis Network. Specjalizuje się w kampaniach związanych z komunikacją marek tworząc strategie mediowe oraz opracowując best practices odnośnie metod promocji i optymalizacji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland pracował w Online Media Group gdzie zdobył pierwsze doświadczenia związane z rynkiem mediów online. Po zgłębieniu działania sieci afiliacyjnych trafił do grupy Socializer (obecnie Isobar Polska), a konkretnie do jednostki zajmującej się działaniami performance, w której rozwija się do dziś.

Stopniowo nabierając doświadczenia i rozwijając zdolności analityczne dał się poznać jako sprawny specjalista realizujący jedne z największych kampanii na polskim Facebooku oraz jako współtwórca strategii mediowych dla kluczowych klientów grupy. Realizował kampanie dla największych marek z przekroju całego rynku i wszystkich branż (m.in. Adidas, Microsoft, Polkomtel, MediaMarkt, Kompania Piwowarska, Techland, AmRest, Mondelez, HBO, Philips i wiele innych).

W trakcie konferencji Wideo w sieci opowie o tym jak optymalizować wideo na Facebooku.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.