Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Jakuba Bąkałę z Isobar Polska.

-

Jakub Bąkała jako analityk i specjalista od płatnych działań w obrębie kanałów Social Media nadzoruje czteroosobowy zespół realizujący kampanie dla klientów grupy Dentsu Aegis Network. Specjalizuje się w kampaniach związanych z komunikacją marek tworząc strategie mediowe oraz opracowując best practices odnośnie metod promocji i optymalizacji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland pracował w Online Media Group gdzie zdobył pierwsze doświadczenia związane z rynkiem mediów online. Po zgłębieniu działania sieci afiliacyjnych trafił do grupy Socializer (obecnie Isobar Polska), a konkretnie do jednostki zajmującej się działaniami performance, w której rozwija się do dziś.

Stopniowo nabierając doświadczenia i rozwijając zdolności analityczne dał się poznać jako sprawny specjalista realizujący jedne z największych kampanii na polskim Facebooku oraz jako współtwórca strategii mediowych dla kluczowych klientów grupy. Realizował kampanie dla największych marek z przekroju całego rynku i wszystkich branż (m.in. Adidas, Microsoft, Polkomtel, MediaMarkt, Kompania Piwowarska, Techland, AmRest, Mondelez, HBO, Philips i wiele innych).

W trakcie konferencji Wideo w sieci opowie o tym jak optymalizować wideo na Facebooku.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.