Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Jakuba Bąkałę z Isobar Polska.

-

Jakub Bąkała jako analityk i specjalista od płatnych działań w obrębie kanałów Social Media nadzoruje czteroosobowy zespół realizujący kampanie dla klientów grupy Dentsu Aegis Network. Specjalizuje się w kampaniach związanych z komunikacją marek tworząc strategie mediowe oraz opracowując best practices odnośnie metod promocji i optymalizacji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland pracował w Online Media Group gdzie zdobył pierwsze doświadczenia związane z rynkiem mediów online. Po zgłębieniu działania sieci afiliacyjnych trafił do grupy Socializer (obecnie Isobar Polska), a konkretnie do jednostki zajmującej się działaniami performance, w której rozwija się do dziś.

Stopniowo nabierając doświadczenia i rozwijając zdolności analityczne dał się poznać jako sprawny specjalista realizujący jedne z największych kampanii na polskim Facebooku oraz jako współtwórca strategii mediowych dla kluczowych klientów grupy. Realizował kampanie dla największych marek z przekroju całego rynku i wszystkich branż (m.in. Adidas, Microsoft, Polkomtel, MediaMarkt, Kompania Piwowarska, Techland, AmRest, Mondelez, HBO, Philips i wiele innych).

W trakcie konferencji Wideo w sieci opowie o tym jak optymalizować wideo na Facebooku.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?