Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Jakub Bąkała z Isobar Polska

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Jakuba Bąkałę z Isobar Polska.

-

Jakub Bąkała jako analityk i specjalista od płatnych działań w obrębie kanałów Social Media nadzoruje czteroosobowy zespół realizujący kampanie dla klientów grupy Dentsu Aegis Network. Specjalizuje się w kampaniach związanych z komunikacją marek tworząc strategie mediowe oraz opracowując best practices odnośnie metod promocji i optymalizacji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland pracował w Online Media Group gdzie zdobył pierwsze doświadczenia związane z rynkiem mediów online. Po zgłębieniu działania sieci afiliacyjnych trafił do grupy Socializer (obecnie Isobar Polska), a konkretnie do jednostki zajmującej się działaniami performance, w której rozwija się do dziś.

Stopniowo nabierając doświadczenia i rozwijając zdolności analityczne dał się poznać jako sprawny specjalista realizujący jedne z największych kampanii na polskim Facebooku oraz jako współtwórca strategii mediowych dla kluczowych klientów grupy. Realizował kampanie dla największych marek z przekroju całego rynku i wszystkich branż (m.in. Adidas, Microsoft, Polkomtel, MediaMarkt, Kompania Piwowarska, Techland, AmRest, Mondelez, HBO, Philips i wiele innych).

W trakcie konferencji Wideo w sieci opowie o tym jak optymalizować wideo na Facebooku.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.