Onet znów na szczycie. Odstaje od konkurencji także w wideo

Onet znów na szczycie. Odstaje od konkurencji także w wideo

Brief.pl / Aktualności

Rywalizacja Onetu i Wirtualnej Polski o prym wśród polskich portali stała się jeszcze bardziej interesująca. Po dwóch miesiącach „królowania” WP na szczyt znów powraca Onet, głównie dzięki połączeniu wyników z NK.pl. Ale to nie wszystko.

-

Jeszcze kilkanaście dni temu na łamach Brief.pl zastanawialiśmy się jak długo Wirtualna Polska będzie liderem wśród polskich portali. Według nieoficjalnych informacji, do których dotarliśmy wtedy, po połączeniu wyników grup Onet-RASP i NK.pl to właśne one miały przegonić WP. Tak też się stało.

Onet kontra Wirtualna Polska | Create infographics

Jednakże, łączny wynik Onet-RASP-NK.pl nie zapewnił aż tak dużej  przewagi tej grupie nad Wirtualną Polską. Według nieoficjalnych doniesień, grupa Onetu miała odnotować w lutym wynik przekraczający 16,1 mln RU, a ostatecznie, według danych Megapanelu, „wykręciła” 15,78 mln RU.

Nie zmienia to jednak faktu, że teraz Onet ma niewiele ponad 141,2 tys. RU przewagi nad Wirtualną Polską. W najbliższych miesiącach możemy jednak spodziewać się, że WP postara się zmienić ten stan rzeczy, a posłużą do tego środki zebrane dzięki debiutowi giełdowemu spółki. Jak zapowiada WP, dzięki IPO chce pozyskać z rynku 100 mln zł i część z tych pieniędzy przeznaczyć na akwizycje.

Inną ciekawostką z lutowych wyników badania Megapanel są wyniki odtworzeń jakie osiągają serwisy Onet.tv i VOD.pl. Łącznie, serwisy wideo Onetu uzyskały wyniki na poziomie 123,1 mln odtworzeń. Portal tym samym śrubuje swój własny rekord. W styczniu 2015 Grupa Onet-RASP osiągnęła wynik 114 mln odtworzeń wideo i była pierwszym polską platformą wideo, która przekroczyła poziom 100 mln streamów.

Dla porównania, dział wideo WP odnotował w lutym 62 mln odtworzeń, a w styczniu 69,5 mln streamów.

::

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego jak wykorzystywać wideo online do komunikacji marketingowej? Weź udział w konferencji „Wideo w sieci”! Więcej informacji i zapisy TUTAJ.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.