Onet znów na szczycie. Odstaje od konkurencji także w wideo

Onet znów na szczycie. Odstaje od konkurencji także w wideo

Brief.pl / Aktualności

Rywalizacja Onetu i Wirtualnej Polski o prym wśród polskich portali stała się jeszcze bardziej interesująca. Po dwóch miesiącach „królowania” WP na szczyt znów powraca Onet, głównie dzięki połączeniu wyników z NK.pl. Ale to nie wszystko.

-

Jeszcze kilkanaście dni temu na łamach Brief.pl zastanawialiśmy się jak długo Wirtualna Polska będzie liderem wśród polskich portali. Według nieoficjalnych informacji, do których dotarliśmy wtedy, po połączeniu wyników grup Onet-RASP i NK.pl to właśne one miały przegonić WP. Tak też się stało.

Onet kontra Wirtualna Polska | Create infographics

Jednakże, łączny wynik Onet-RASP-NK.pl nie zapewnił aż tak dużej  przewagi tej grupie nad Wirtualną Polską. Według nieoficjalnych doniesień, grupa Onetu miała odnotować w lutym wynik przekraczający 16,1 mln RU, a ostatecznie, według danych Megapanelu, „wykręciła” 15,78 mln RU.

Nie zmienia to jednak faktu, że teraz Onet ma niewiele ponad 141,2 tys. RU przewagi nad Wirtualną Polską. W najbliższych miesiącach możemy jednak spodziewać się, że WP postara się zmienić ten stan rzeczy, a posłużą do tego środki zebrane dzięki debiutowi giełdowemu spółki. Jak zapowiada WP, dzięki IPO chce pozyskać z rynku 100 mln zł i część z tych pieniędzy przeznaczyć na akwizycje.

Inną ciekawostką z lutowych wyników badania Megapanel są wyniki odtworzeń jakie osiągają serwisy Onet.tv i VOD.pl. Łącznie, serwisy wideo Onetu uzyskały wyniki na poziomie 123,1 mln odtworzeń. Portal tym samym śrubuje swój własny rekord. W styczniu 2015 Grupa Onet-RASP osiągnęła wynik 114 mln odtworzeń wideo i była pierwszym polską platformą wideo, która przekroczyła poziom 100 mln streamów.

Dla porównania, dział wideo WP odnotował w lutym 62 mln odtworzeń, a w styczniu 69,5 mln streamów.

::

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego jak wykorzystywać wideo online do komunikacji marketingowej? Weź udział w konferencji „Wideo w sieci”! Więcej informacji i zapisy TUTAJ.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.