To nie są duże kampanie, czyli kontynuacja Wideo w sieci

Brief TV / Inspiracje

Jak ważną rolę w działaniach komunikacji marketingowej pełnią kampanie z udziałem youtuberów? Na to pytanie odpowiedzieliśmy w trakcie debaty, która jest przedsmakiem drugiej edycji konferencji Wideo w sieci.

-

Zdaniem Tomasza Sulewskiego, zazwyczaj działania z internetowymi liderami opinii są rozpatrywane na końcu planowania kampanii. Jest jeszcze nie wiele przykładów na to, że jest to kluczowy element komunikacji marketingowej, choć zaczyna się to zmieniać.

Uczestnicy debaty zgodzili się, że kluczową kwestią w działaniach z youtuberami jest content. Jeśli treść przekazu będzie niosła wartość dla widza, to wtedy dopiero możemy mówić o udanej kampanii z twórcami internetowymi.

W debacie, którą „Brief” zorganizował w partnerstwie z firmą Mobizzy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube).

Debata ta była wstęp do drugiej edycji konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się już 7 maja w Warszawie!

Więcej informacji i rejestracja na konferencję TUTAJ.

::

BRIEF JEST JAK KASTRACJA, CZYLI CIĄG DALSZY WIDEO W SIECI

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.