wp - grudzien 2016

To nie są duże kampanie, czyli kontynuacja Wideo w sieci

Brief TV / Inspiracje

Jak ważną rolę w działaniach komunikacji marketingowej pełnią kampanie z udziałem youtuberów? Na to pytanie odpowiedzieliśmy w trakcie debaty, która jest przedsmakiem drugiej edycji konferencji Wideo w sieci.

-

Zdaniem Tomasza Sulewskiego, zazwyczaj działania z internetowymi liderami opinii są rozpatrywane na końcu planowania kampanii. Jest jeszcze nie wiele przykładów na to, że jest to kluczowy element komunikacji marketingowej, choć zaczyna się to zmieniać.

Uczestnicy debaty zgodzili się, że kluczową kwestią w działaniach z youtuberami jest content. Jeśli treść przekazu będzie niosła wartość dla widza, to wtedy dopiero możemy mówić o udanej kampanii z twórcami internetowymi.

W debacie, którą „Brief” zorganizował w partnerstwie z firmą Mobizzy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube).

Debata ta była wstęp do drugiej edycji konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się już 7 maja w Warszawie!

Więcej informacji i rejestracja na konferencję TUTAJ.

::

BRIEF JEST JAK KASTRACJA, CZYLI CIĄG DALSZY WIDEO W SIECI

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.