To nie są duże kampanie, czyli kontynuacja Wideo w sieci

Brief TV / Inspiracje

Jak ważną rolę w działaniach komunikacji marketingowej pełnią kampanie z udziałem youtuberów? Na to pytanie odpowiedzieliśmy w trakcie debaty, która jest przedsmakiem drugiej edycji konferencji Wideo w sieci.

-

Zdaniem Tomasza Sulewskiego, zazwyczaj działania z internetowymi liderami opinii są rozpatrywane na końcu planowania kampanii. Jest jeszcze nie wiele przykładów na to, że jest to kluczowy element komunikacji marketingowej, choć zaczyna się to zmieniać.

Uczestnicy debaty zgodzili się, że kluczową kwestią w działaniach z youtuberami jest content. Jeśli treść przekazu będzie niosła wartość dla widza, to wtedy dopiero możemy mówić o udanej kampanii z twórcami internetowymi.

W debacie, którą „Brief” zorganizował w partnerstwie z firmą Mobizzy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube).

Debata ta była wstęp do drugiej edycji konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się już 7 maja w Warszawie!

Więcej informacji i rejestracja na konferencję TUTAJ.

::

BRIEF JEST JAK KASTRACJA, CZYLI CIĄG DALSZY WIDEO W SIECI

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.