To nie są duże kampanie, czyli kontynuacja Wideo w sieci

Brief TV / Inspiracje

Jak ważną rolę w działaniach komunikacji marketingowej pełnią kampanie z udziałem youtuberów? Na to pytanie odpowiedzieliśmy w trakcie debaty, która jest przedsmakiem drugiej edycji konferencji Wideo w sieci.

-

Zdaniem Tomasza Sulewskiego, zazwyczaj działania z internetowymi liderami opinii są rozpatrywane na końcu planowania kampanii. Jest jeszcze nie wiele przykładów na to, że jest to kluczowy element komunikacji marketingowej, choć zaczyna się to zmieniać.

Uczestnicy debaty zgodzili się, że kluczową kwestią w działaniach z youtuberami jest content. Jeśli treść przekazu będzie niosła wartość dla widza, to wtedy dopiero możemy mówić o udanej kampanii z twórcami internetowymi.

W debacie, którą „Brief” zorganizował w partnerstwie z firmą Mobizzy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube).

Debata ta była wstęp do drugiej edycji konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się już 7 maja w Warszawie!

Więcej informacji i rejestracja na konferencję TUTAJ.

::

BRIEF JEST JAK KASTRACJA, CZYLI CIĄG DALSZY WIDEO W SIECI

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.