PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

Brief.pl / Patronaty

Zajmujesz się zawodowo public relations? Jesteś dziennikarzem? A może studiujesz komunikację społeczną lub inne kierunki studiów związane z PR? Jeśli tak, od dziś możesz wybrać najlepszych specjalistów ds. komunikacji!

-

Od 23 kwietnia możesz oddać swój głos i wybrać Laureata Nagrody Publiczności spośród Kandydatów, którzy znaleźli się w drugim etapie konkursu (a więc potwierdzili swój udział i/lub wypełnili zgłoszenie uzupełniające) i - Twoim zdaniem - zasługują na to wyróżnienie. Jeśli Kandydatem jest zespół, głosujesz na cały zespół.

Aby zagłosować należy podać swoje imię/nazwisko/adres mailowy oraz stanowisko i miejsce zatrudnienia, a także zobowiązać się do powstrzymania od oceny i głosowania na uczestników Konkursu:

a. którzy byli Twoimi pracodawcami, pracownikami, współpracownikami, zleceniodawcami lub zleceniobiorcami w roku kalendarzowym poprzedzającym Głosowanie;

b. będących Twoimi członkami rodziny. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.

Nagrodę otrzymuje osoba, która uzyskała najwięcej punktów. Jedna osoba może oddać jeden głos. W głosowaniu nie mogą brać udziału członkowie Akademii Ekspertów PR ani Uczestnicy Konkursu.

Głosować można do 7 maja 2015. Zagłosuj dzisiaj na: http://www.protony.pl/PRotony/publicznosc/glosowanie.
Ostateczne wyniki głosowania zostaną ogłoszone na Gali podczas ceremonii wręczenia nagród. Organizatorzy zastrzegają, że liczą się tylko głosy osób związanych z public relations i dziennikarstwem.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.