PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

Brief.pl / Patronaty

Zajmujesz się zawodowo public relations? Jesteś dziennikarzem? A może studiujesz komunikację społeczną lub inne kierunki studiów związane z PR? Jeśli tak, od dziś możesz wybrać najlepszych specjalistów ds. komunikacji!

-

Od 23 kwietnia możesz oddać swój głos i wybrać Laureata Nagrody Publiczności spośród Kandydatów, którzy znaleźli się w drugim etapie konkursu (a więc potwierdzili swój udział i/lub wypełnili zgłoszenie uzupełniające) i - Twoim zdaniem - zasługują na to wyróżnienie. Jeśli Kandydatem jest zespół, głosujesz na cały zespół.

Aby zagłosować należy podać swoje imię/nazwisko/adres mailowy oraz stanowisko i miejsce zatrudnienia, a także zobowiązać się do powstrzymania od oceny i głosowania na uczestników Konkursu:

a. którzy byli Twoimi pracodawcami, pracownikami, współpracownikami, zleceniodawcami lub zleceniobiorcami w roku kalendarzowym poprzedzającym Głosowanie;

b. będących Twoimi członkami rodziny. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.

Nagrodę otrzymuje osoba, która uzyskała najwięcej punktów. Jedna osoba może oddać jeden głos. W głosowaniu nie mogą brać udziału członkowie Akademii Ekspertów PR ani Uczestnicy Konkursu.

Głosować można do 7 maja 2015. Zagłosuj dzisiaj na: http://www.protony.pl/PRotony/publicznosc/glosowanie.
Ostateczne wyniki głosowania zostaną ogłoszone na Gali podczas ceremonii wręczenia nagród. Organizatorzy zastrzegają, że liczą się tylko głosy osób związanych z public relations i dziennikarstwem.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.