PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

Brief.pl / Patronaty

Zajmujesz się zawodowo public relations? Jesteś dziennikarzem? A może studiujesz komunikację społeczną lub inne kierunki studiów związane z PR? Jeśli tak, od dziś możesz wybrać najlepszych specjalistów ds. komunikacji!

-

Od 23 kwietnia możesz oddać swój głos i wybrać Laureata Nagrody Publiczności spośród Kandydatów, którzy znaleźli się w drugim etapie konkursu (a więc potwierdzili swój udział i/lub wypełnili zgłoszenie uzupełniające) i - Twoim zdaniem - zasługują na to wyróżnienie. Jeśli Kandydatem jest zespół, głosujesz na cały zespół.

Aby zagłosować należy podać swoje imię/nazwisko/adres mailowy oraz stanowisko i miejsce zatrudnienia, a także zobowiązać się do powstrzymania od oceny i głosowania na uczestników Konkursu:

a. którzy byli Twoimi pracodawcami, pracownikami, współpracownikami, zleceniodawcami lub zleceniobiorcami w roku kalendarzowym poprzedzającym Głosowanie;

b. będących Twoimi członkami rodziny. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.

Nagrodę otrzymuje osoba, która uzyskała najwięcej punktów. Jedna osoba może oddać jeden głos. W głosowaniu nie mogą brać udziału członkowie Akademii Ekspertów PR ani Uczestnicy Konkursu.

Głosować można do 7 maja 2015. Zagłosuj dzisiaj na: http://www.protony.pl/PRotony/publicznosc/glosowanie.
Ostateczne wyniki głosowania zostaną ogłoszone na Gali podczas ceremonii wręczenia nagród. Organizatorzy zastrzegają, że liczą się tylko głosy osób związanych z public relations i dziennikarstwem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.