Voelkel: kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą…

Brief TV / Ludzie

Piotr Voelkel jest twórcą jednej z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek meblowych. Jak udało się osiągnąć ten status? Jak budować firmę, która potrafi osiągać globalne sukcesy? Jak design przekuć w biznes? Na te pytania odpowiada rozmówca Grzegorza Kiszluka.

-

Zdaniem Piotra Voelkela, w prawie każdej firmie drzemie potencjał, żeby z organizacji, która kopiuje cudze rozwiązania stać się innowatorem z prawdziwego zdarzenia. Co jest do tego potrzebne? Zmiana strategii, ale i zmiana mentalności - zarówno menedżerów jak i załogi.

- Kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą: odwagą - podkreśla Piotr Voelkel.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.