wp - grudzien 2016

Voelkel: kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą…

Brief TV / Ludzie

Piotr Voelkel jest twórcą jednej z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek meblowych. Jak udało się osiągnąć ten status? Jak budować firmę, która potrafi osiągać globalne sukcesy? Jak design przekuć w biznes? Na te pytania odpowiada rozmówca Grzegorza Kiszluka.

-

Zdaniem Piotra Voelkela, w prawie każdej firmie drzemie potencjał, żeby z organizacji, która kopiuje cudze rozwiązania stać się innowatorem z prawdziwego zdarzenia. Co jest do tego potrzebne? Zmiana strategii, ale i zmiana mentalności - zarówno menedżerów jak i załogi.

- Kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą: odwagą - podkreśla Piotr Voelkel.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.