Voelkel: Tworzenie marki "Polska"? Nie przez polityków

Brief TV / Ludzie

Kto powinien wziąć odpowiedzialność za stworzenie silnej marki naszego kraju? Politycy się do tego nie nadają - uważa Piotr Voelkel. Ten ciężar powinien spoczywać na barkach polskiego biznesu.

-

Zdaniem twórcy marki VOX, Polska potrzebuje dobrej strategii rozwoju, która potem stanie się odnośnikiem dla strategii promocji. Gdy już obie te strategie będą gotowe, będziemy mogli dobrać odpowiednie produkty i marki, które staną się osią tworzenia marki „Polska”. Kluczową kwestią jest tu spójność wszystkich elementów.

- Jeżeli będziemy budować markę bez ogólnej wizji tylko podpinali [pod nią] przypadkowo wybrane marki i produkty to marka kraju się rozmyje - uważa Piotr Voelkel. - Nie można kojarzyć się ze wszystkim. Musimy na coś postawić - dodaje.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.