...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Voelkel: Tworzenie marki „Polska”? Nie przez polityków

Kto powinien wziąć odpowiedzialność za stworzenie silnej marki naszego kraju? Politycy się do tego nie nadają - uważa Piotr Voelkel. Ten ciężar powinien spoczywać na barkach polskiego biznesu.

Zdaniem twórcy marki VOX, Polska potrzebuje dobrej strategii rozwoju, która potem stanie się odnośnikiem dla strategii promocji. Gdy już obie te strategie będą gotowe, będziemy mogli dobrać odpowiednie produkty i marki, które staną się osią tworzenia marki „Polska”. Kluczową kwestią jest tu spójność wszystkich elementów.

– Jeżeli będziemy budować markę bez ogólnej wizji tylko podpinali [pod nią] przypadkowo wybrane marki i produkty to marka kraju się rozmyje – uważa Piotr Voelkel. – Nie można kojarzyć się ze wszystkim. Musimy na coś postawić – dodaje.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF