Lean in - jak to się robi w Facebooku?

Brief TV / Wiedza

Co zrobić, by pozbyć się nierówności płciowej w biznesie? Jak wspierać kobiety w ich karierze zawodowej? Czym jest inicjatywa "Lean in"? Między innymi na te pytania odpowiada Sylwia Barthel de Weydenthal, CEE Client Partner w firmie Facebook.

-

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna firmy Facebook, w swojej książce "Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa" głośno mówi o problemie nierówności między kobietami i mężczyznami w biznesie, występującej w Stanach Zjednoczonych. W kwietniowym temacie numeru magazynu "Brief" przyglądaliśmy się temu, jak to zjawisko wygląda w Polsce. O wypowiedź na temat własnych doświadczeń poprosiliśmy również Sylwię Barthel de Weydenthal, CEE Cleint Partner w firmie Facebook oraz organizatorkę spotkań "Lean in" w naszym kraju.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.