Lean in - jak to się robi w Facebooku?

Brief TV / Wiedza

Co zrobić, by pozbyć się nierówności płciowej w biznesie? Jak wspierać kobiety w ich karierze zawodowej? Czym jest inicjatywa "Lean in"? Między innymi na te pytania odpowiada Sylwia Barthel de Weydenthal, CEE Client Partner w firmie Facebook.

-

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna firmy Facebook, w swojej książce "Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa" głośno mówi o problemie nierówności między kobietami i mężczyznami w biznesie, występującej w Stanach Zjednoczonych. W kwietniowym temacie numeru magazynu "Brief" przyglądaliśmy się temu, jak to zjawisko wygląda w Polsce. O wypowiedź na temat własnych doświadczeń poprosiliśmy również Sylwię Barthel de Weydenthal, CEE Cleint Partner w firmie Facebook oraz organizatorkę spotkań "Lean in" w naszym kraju.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.