wp - grudzien 2016

Konsekwencja w designie, czyli jak powstawał HTC One M9

Brief TV / Technologie

Tajwańska firma HTC trzeci rok z rzędu postawiła projektując swojego flagowego smartfona na sprawdzone rozwiązania. Najnowszy flagowiec firmy - HTC One M9 - czerpie garściami z designu swoich poprzedników. Jak twierdzi przedstawiciel firmy, to wynik konsekwentnej strategii.

-

O tym jak powstawał HTC One M9, jak wygląda cały proces produkcji smartfona, o konsekwencji w designie opowiada Mariusz Gąsiorek-Tatarski, training manager polskiego oddziału HTC.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.