Jak mobile zmieni nasze zakupy? - raport

Jak mobile zmieni nasze zakupy? - raport

Brief.pl / Wiedza

Jak najważniejsi na świecie przedstawiciele handlu wielkopowierzchniowego działają na rynku mobilnym? Agencja marketingu mobilnego Mobberry pod patronatem magazynu Brief przedstawia raport zawierający case studies ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Polski.

-

W raporcie przedstawiono najpopularniejsze rozwiązania mobilne stosowane przez m.in. Walmart, Tesco, Carrefour, Real, Ocado, Waitrose czy Safeway. Opisane zostały zarówno aplikacje mobilne umożliwiające zakupy spożywcze przez smartfona, jak i te usprawniające zakupy offline. Zwrócono także uwagę na firmy zewnętrzne, które również tworzą ekosystem aplikacji mobilnych wykorzystywanych w retailu.

Raport opisuje różne narzędzia przeznaczone dla konsumentów. Od sposobu i potencjału wykorzystania QR kodów oraz kodów EAN po mobilne programy lojalnościowe, reklamy POS i aplikacje m-commerce. – Zestawienie stworzone przez Mobberry pod patronatem Brief jest początkiem dyskusji o wykorzystaniu technologii mobilnych w polskim handlu – mówi Piotr Krauschar, partner zarządzający Mobberry . – Pokazując dobre przykłady z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych namawiamy do działań w Polsce, aby być przygotowanym na nowy wymiar handlu – dodaje Krauschar.

Kliknij, aby pobrać raport

W raporcie przedstawiono najpopularniejsze rozwiązania mobilne stosowane przez m.in. Walmart, Tesco, Carrefour, Real, Ocado, Waitrose czy Safeway. Opisane zostały zarówno aplikacje mobilne umożliwiające zakupy spożywcze przez smartfona, jak i te usprawniające zakupy offline. Zwrócono także uwagę na firmy zewnętrzne, które również tworzą ekosystem aplikacji mobilnych wykorzystywanych w retailu.

Raport opisuje różne narzędzia przeznaczone dla konsumentów. Od sposobu i potencjału wykorzystania QR kodów oraz kodów EAN po mobilne programy lojalnościowe, reklamy POS i aplikacje m-commerce. – Zestawienie stworzone przez Mobberry pod patronatem Brief jest początkiem dyskusji o wykorzystaniu technologii mobilnych w polskim handlu – mówi Piotr Krauschar, partner zarządzający Mobberry . – Pokazując dobre przykłady z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych namawiamy do działań w Polsce, aby być przygotowanym na nowy wymiar handlu – dodaje Krausha

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.