Brief jest jak kastracja, czyli ciąg dalszy Wideo w sieci

Brief.pl / Wiedza

Nie każdy się z tym zgodzi, ale to jest rok wideo. Udowodniła to debata na temat komunikacji marka - youtuberzy, której fragment tu przedstawiamy. Pokażemy ten trend także w trakcie drugiej edycji konferencji „Wideo w sieci”.

-

W debacie, której fragment prezentujemy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube). Rozmawialiśmy o tym jak marki powinny rozmawiać z youtuberami.

W tym akurat fragmencie, dyskutujemy o tym, czy marki powinny briefować twórców internetowych? Zdania są podzielone.

Debata ta, którą Brief zorganizował w partnerstwie z agencją Mobizzy, jest preludium do drugiej części konferencji „Wideo w sieci”. Tak było w trakcie pierwszej edycji.

Druga odsłona „Wideo w sieci” odbędzie się 7 maja 2015 roku. Więcej szczegółów i zapisy TUTAJ.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.