Brief jest jak kastracja, czyli ciąg dalszy Wideo w sieci

Brief.pl / Wiedza

Nie każdy się z tym zgodzi, ale to jest rok wideo. Udowodniła to debata na temat komunikacji marka - youtuberzy, której fragment tu przedstawiamy. Pokażemy ten trend także w trakcie drugiej edycji konferencji „Wideo w sieci”.

-

W debacie, której fragment prezentujemy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube). Rozmawialiśmy o tym jak marki powinny rozmawiać z youtuberami.

W tym akurat fragmencie, dyskutujemy o tym, czy marki powinny briefować twórców internetowych? Zdania są podzielone.

Debata ta, którą Brief zorganizował w partnerstwie z agencją Mobizzy, jest preludium do drugiej części konferencji „Wideo w sieci”. Tak było w trakcie pierwszej edycji.

Druga odsłona „Wideo w sieci” odbędzie się 7 maja 2015 roku. Więcej szczegółów i zapisy TUTAJ.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.