Debata: Kobiety u sterów

Brief TV / Wiedza

Organizowanie debaty pt. „Kobiety w biznesie” w marcu, miesiącu, w którym obchodzony jest międzynarodowy dzień kobiet, może wydawać się banalne. Redakcja magazynu „Brief” trochę przewrotnie zdecydowała się na taki ruch, by poruszyć temat, którego, naszym zdaniem, bez wątpienia banalnym nazwać nie można - problem nierówności płciowej w biznesie.

-

O własnych doświadczeniach związanych z tą kwestią dyskutują Aleksandra Piszczorowicz, dyrektor departamentu promocji i marketingu oraz departamentu sprzedaży, Totalizator Sportowy; Anna Gregorczyk, dyrektor marketingu bankowości przedsiębiorstw, Bank Millennium; Olga Krzemińska–Zasadzka, managing director, Agencja Power, wiceprezes zarządu, SBE; a także Monika Cyran, wiceprezes zarządu, MCS. Debatę moderowali Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, oraz Dominika Bulska, dziennikarka magazynu „Brief”.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.