Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

Brief.pl / Patronaty

23 i 24 kwietnia Łódź po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Jest to jedyna impreza w Polsce, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii aby podzielić się swoją praktyczną wiedzą ze studentami.

-

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów działalności w sieci. Na 24 prelekcjach oraz wielu warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać obecne trendy w e-commerce, social media, ePR oraz w programowaniu. Organizator konferencji – SKN MarkeTEAM zapewnia, że w tegorocznej dżungli miejsce znajdą zarówno studenci chcący pracować w branży reklamowej, jak i IT. Specjalnie dla tych drugich przygotowano warsztaty i prelekcje dotyczące programowania. Łącznie dwa dni wypełnione wartościowymi spotkaniami. Wśród prelegentów są Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk oraz najlepsi specjaliści IT z takich firm jak Fujitsu czy AMG.NET.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Podczas całego wydarzenia na patio Wydziału Zarządzania będzie zorganizowana wioska technologiczna, w której na uczestników będą czekały rozmaite atrakcje. W planie są testy wirtualnej rzeczywistości oraz pokazy możliwości drukarek 3D. Znajdzie się też coś dla fanów robotyki, bowiem będzie możliwość skonstruowania i zaprogramowania własnoręcznie wykonanego robota z klocków Lego. Wieczorem wszyscy zarejestrowani uczestnicy są zaproszeni na After Party, które będzie świetną okazją do networkingu.

Partnerem kreatywnym Łódź Jungle Web została agencja OSOM Studio, zaś partnerem strategicznym – Fujitsu Poland. Nad całym wydarzeniem czuwa już po raz drugi studio PRowokacja – Agencja Public Relations. Pełna listę prelegentów jak i partnerów konferencji dostępna jest na stronie internetowej.

Gdzie i kiedy, czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Łódź Jungle Web odbędzie się 23-24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach
i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie.

Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznym Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fan page’u www.fb.com/LodzJungleWeb

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.