Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

Brief.pl / Patronaty

23 i 24 kwietnia Łódź po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Jest to jedyna impreza w Polsce, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii aby podzielić się swoją praktyczną wiedzą ze studentami.

-

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów działalności w sieci. Na 24 prelekcjach oraz wielu warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać obecne trendy w e-commerce, social media, ePR oraz w programowaniu. Organizator konferencji – SKN MarkeTEAM zapewnia, że w tegorocznej dżungli miejsce znajdą zarówno studenci chcący pracować w branży reklamowej, jak i IT. Specjalnie dla tych drugich przygotowano warsztaty i prelekcje dotyczące programowania. Łącznie dwa dni wypełnione wartościowymi spotkaniami. Wśród prelegentów są Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk oraz najlepsi specjaliści IT z takich firm jak Fujitsu czy AMG.NET.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Podczas całego wydarzenia na patio Wydziału Zarządzania będzie zorganizowana wioska technologiczna, w której na uczestników będą czekały rozmaite atrakcje. W planie są testy wirtualnej rzeczywistości oraz pokazy możliwości drukarek 3D. Znajdzie się też coś dla fanów robotyki, bowiem będzie możliwość skonstruowania i zaprogramowania własnoręcznie wykonanego robota z klocków Lego. Wieczorem wszyscy zarejestrowani uczestnicy są zaproszeni na After Party, które będzie świetną okazją do networkingu.

Partnerem kreatywnym Łódź Jungle Web została agencja OSOM Studio, zaś partnerem strategicznym – Fujitsu Poland. Nad całym wydarzeniem czuwa już po raz drugi studio PRowokacja – Agencja Public Relations. Pełna listę prelegentów jak i partnerów konferencji dostępna jest na stronie internetowej.

Gdzie i kiedy, czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Łódź Jungle Web odbędzie się 23-24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach
i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie.

Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznym Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fan page’u www.fb.com/LodzJungleWeb

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.