Były prezes Onetu nowym szefem Facebooka w regionie

Były prezes Onetu nowym szefem Facebooka w regionie

Brief.pl / Aktualności

Plotka, która od jakiegoś czasu krążyła w branży internetowej dziś okazała się faktem - były prezes Grupy Onet.pl Robert Bednarski został nowym dyrektorem Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

-

Do zadań Bednarskiego należy m. in. zarządzanie działaniami internetowego giganta w naszej części Europy oraz kierowanie zespołem sprzedaży obejmującym region CEE.

Robert Bednarski przez 15 lat pracował w Grupie Onet.pl. Przez ostatnie trzy lata był jej prezesem. Karierę w Onecie zaczynał od stanowiska dyrektora finansowego, a od 2001 roku łączył tę funkcję z pracą w zarządzie firmy.

Z Onetu odszedł w grudniu 2014 roku. Jak tłumaczył na łamach Spider's Web, „to był normalny proces decyzyjny”.

- Każdy w życiu podejmuje własne decyzje, a mnie szczęśliwie udało się przepracować w firmie wiele lat. Onet ma świetny zespół, z który zrobiliśmy wiele projektów, z których jestem dumny. Ale po 15 latach chyba nie musi się wydarzyć nic specjalnego, żeby podjąć decyzję o szukaniu nowych wyzwań - mówił Bednarski.

Według badania Megapanel PBI/Gemius, w styczniu 2015 roku Facebook miał w Polsce 17,47 mln użytkowników, co czyni go drugim największym podmiotem na polskim rynku internetowym, zaraz za Google. Natomiast według innych badań Gemiusa, Facebook w regionie CEE cieszy się mieszaną popularnością, ulegając bezpośredniej konkurencji w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

- Świetny wybór. Myślę, że Facebook potrzebował w tej części świata kogoś takiego jak Robert Bednarski - doskonałego organizatora i egzekutora, który nie potrzebuje blasku i chwały, by robić skuteczną robotę - komentuje w rozmowie z Brief.pl Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider's Web.

::

CZYTAJ TAKŻE:

Instagram w górę, Facebook w dół - takie są trendy w social media

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.