Były prezes Onetu nowym szefem Facebooka w regionie

Były prezes Onetu nowym szefem Facebooka w regionie

Brief.pl / Aktualności

Plotka, która od jakiegoś czasu krążyła w branży internetowej dziś okazała się faktem - były prezes Grupy Onet.pl Robert Bednarski został nowym dyrektorem Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

-

Do zadań Bednarskiego należy m. in. zarządzanie działaniami internetowego giganta w naszej części Europy oraz kierowanie zespołem sprzedaży obejmującym region CEE.

Robert Bednarski przez 15 lat pracował w Grupie Onet.pl. Przez ostatnie trzy lata był jej prezesem. Karierę w Onecie zaczynał od stanowiska dyrektora finansowego, a od 2001 roku łączył tę funkcję z pracą w zarządzie firmy.

Z Onetu odszedł w grudniu 2014 roku. Jak tłumaczył na łamach Spider's Web, „to był normalny proces decyzyjny”.

- Każdy w życiu podejmuje własne decyzje, a mnie szczęśliwie udało się przepracować w firmie wiele lat. Onet ma świetny zespół, z który zrobiliśmy wiele projektów, z których jestem dumny. Ale po 15 latach chyba nie musi się wydarzyć nic specjalnego, żeby podjąć decyzję o szukaniu nowych wyzwań - mówił Bednarski.

Według badania Megapanel PBI/Gemius, w styczniu 2015 roku Facebook miał w Polsce 17,47 mln użytkowników, co czyni go drugim największym podmiotem na polskim rynku internetowym, zaraz za Google. Natomiast według innych badań Gemiusa, Facebook w regionie CEE cieszy się mieszaną popularnością, ulegając bezpośredniej konkurencji w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

- Świetny wybór. Myślę, że Facebook potrzebował w tej części świata kogoś takiego jak Robert Bednarski - doskonałego organizatora i egzekutora, który nie potrzebuje blasku i chwały, by robić skuteczną robotę - komentuje w rozmowie z Brief.pl Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider's Web.

::

CZYTAJ TAKŻE:

Instagram w górę, Facebook w dół - takie są trendy w social media

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.