Były prezes Onetu nowym szefem Facebooka w regionie

Były prezes Onetu nowym szefem Facebooka w regionie

Brief.pl / Aktualności

Plotka, która od jakiegoś czasu krążyła w branży internetowej dziś okazała się faktem - były prezes Grupy Onet.pl Robert Bednarski został nowym dyrektorem Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

-

Do zadań Bednarskiego należy m. in. zarządzanie działaniami internetowego giganta w naszej części Europy oraz kierowanie zespołem sprzedaży obejmującym region CEE.

Robert Bednarski przez 15 lat pracował w Grupie Onet.pl. Przez ostatnie trzy lata był jej prezesem. Karierę w Onecie zaczynał od stanowiska dyrektora finansowego, a od 2001 roku łączył tę funkcję z pracą w zarządzie firmy.

Z Onetu odszedł w grudniu 2014 roku. Jak tłumaczył na łamach Spider's Web, „to był normalny proces decyzyjny”.

- Każdy w życiu podejmuje własne decyzje, a mnie szczęśliwie udało się przepracować w firmie wiele lat. Onet ma świetny zespół, z który zrobiliśmy wiele projektów, z których jestem dumny. Ale po 15 latach chyba nie musi się wydarzyć nic specjalnego, żeby podjąć decyzję o szukaniu nowych wyzwań - mówił Bednarski.

Według badania Megapanel PBI/Gemius, w styczniu 2015 roku Facebook miał w Polsce 17,47 mln użytkowników, co czyni go drugim największym podmiotem na polskim rynku internetowym, zaraz za Google. Natomiast według innych badań Gemiusa, Facebook w regionie CEE cieszy się mieszaną popularnością, ulegając bezpośredniej konkurencji w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

- Świetny wybór. Myślę, że Facebook potrzebował w tej części świata kogoś takiego jak Robert Bednarski - doskonałego organizatora i egzekutora, który nie potrzebuje blasku i chwały, by robić skuteczną robotę - komentuje w rozmowie z Brief.pl Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider's Web.

::

CZYTAJ TAKŻE:

Instagram w górę, Facebook w dół - takie są trendy w social media

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?