Pierwsze kino 4DX w Polsce

Brief.pl / Technologie

Zdaniem Marty Weczery, international marketing managera w New Age Media - kino 4DX dostarcza widzom nieznanych dotąd emocji, a reklamodawcom daje do dyspozycji zupełnie nowe narzędzie promocyjne. W Warszawie od 22 maja możliwe będzie oglądanie filmów w 4DX - rewolucyjnej technologii kinowej, która oddziałuje na wszystkie pięć zmysłów i wciąga widza w sam środek akcji filmowej.

-

Warszawskie kino Cinema City Arkadia jest jedynym w Polsce, które posiada salę Škoda 4DX wyposażoną w najbardziej innowacyjną technologię czterowymiarowej projekcji. Pierwsza tego typu sala projekcyjna powstała w marcu 2013 w Cinema City w Budapeszcie.

Teraz wyjście do kina może być czymś więcej niż tylko zwykłym oglądaniem filmu. Dzięki zaangażowaniu wszystkich zmysłów, widz ma wrażenie, jakby uczestniczył w filmowych wydarzeniach. Na własnej skórze odczuwa efekty takie jak: wiatr, mgła, błyski piorunów i różnorodne zapachy, które odpowiadają temu, co w danym momencie dzieje się na ekranie.

Efekty specjalne w kinie 4DX robią wrażenie. Fotele poruszają się we wszystkich kierunkach, podążając za akcją filmu, a rozpylające wodę dyfuzory sprawiają, że filmowe sceny są bardzo realistyczne. Dzięki systemom nawiewu, można na własnej skórze poczuć podmuch wiatru. W kinie 4DX możliwa jest też emisja zapachów, towarzyszących konkretnym scenom, a specjalne lampy imitują błyski piorunów.

- Biorąc pod uwagę wyniki badań, które potwierdzają, że zwykła reklama kinowa jest średnio 4-5 razy lepiej zapamiętywana przez widza niż reklama telewizyjna, można zadać sobie pytanie: jak głęboko zapadnie widzowi w pamięć reklama np. perfum, których zapach poczuje w sali projekcyjnej? Ta technologia dopiero wchodzi do europejskich kin, dlatego nie ma jeszcze oficjalnych badań, ale śmiało można powiedzieć, iż odbiór reklamy w formacie 4DX będzie spotęgowany - zachwala Marta Weczera z New Age Media.

W związku z otwarciem sali Škoda 4DX, New Age Media, lider na polskim rynku reklamy kinowej, oferuje swoim klientom czterowymiarowe kampanie kinowe oraz produkcję spotów w formacie dostosowanym do projekcji 4DX. Dotychczas w tej technologii powstały takie światowe hity jak: "Avengers", "Piraci z Karaibów", "Igrzyska śmierci", "Battleship", "Dziedzictwo Bourne’a" i wiele innych hollywoodzkich produkcji.

Aktualny repertuar pierwszego kina 4DX w Polsce dostępny jest na stronie www.cinema-city.pl

Kino 4D

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.