Pierwsze kino 4DX w Polsce

Brief.pl / Technologie

Zdaniem Marty Weczery, international marketing managera w New Age Media - kino 4DX dostarcza widzom nieznanych dotąd emocji, a reklamodawcom daje do dyspozycji zupełnie nowe narzędzie promocyjne. W Warszawie od 22 maja możliwe będzie oglądanie filmów w 4DX - rewolucyjnej technologii kinowej, która oddziałuje na wszystkie pięć zmysłów i wciąga widza w sam środek akcji filmowej.

-

Warszawskie kino Cinema City Arkadia jest jedynym w Polsce, które posiada salę Škoda 4DX wyposażoną w najbardziej innowacyjną technologię czterowymiarowej projekcji. Pierwsza tego typu sala projekcyjna powstała w marcu 2013 w Cinema City w Budapeszcie.

Teraz wyjście do kina może być czymś więcej niż tylko zwykłym oglądaniem filmu. Dzięki zaangażowaniu wszystkich zmysłów, widz ma wrażenie, jakby uczestniczył w filmowych wydarzeniach. Na własnej skórze odczuwa efekty takie jak: wiatr, mgła, błyski piorunów i różnorodne zapachy, które odpowiadają temu, co w danym momencie dzieje się na ekranie.

Efekty specjalne w kinie 4DX robią wrażenie. Fotele poruszają się we wszystkich kierunkach, podążając za akcją filmu, a rozpylające wodę dyfuzory sprawiają, że filmowe sceny są bardzo realistyczne. Dzięki systemom nawiewu, można na własnej skórze poczuć podmuch wiatru. W kinie 4DX możliwa jest też emisja zapachów, towarzyszących konkretnym scenom, a specjalne lampy imitują błyski piorunów.

- Biorąc pod uwagę wyniki badań, które potwierdzają, że zwykła reklama kinowa jest średnio 4-5 razy lepiej zapamiętywana przez widza niż reklama telewizyjna, można zadać sobie pytanie: jak głęboko zapadnie widzowi w pamięć reklama np. perfum, których zapach poczuje w sali projekcyjnej? Ta technologia dopiero wchodzi do europejskich kin, dlatego nie ma jeszcze oficjalnych badań, ale śmiało można powiedzieć, iż odbiór reklamy w formacie 4DX będzie spotęgowany - zachwala Marta Weczera z New Age Media.

W związku z otwarciem sali Škoda 4DX, New Age Media, lider na polskim rynku reklamy kinowej, oferuje swoim klientom czterowymiarowe kampanie kinowe oraz produkcję spotów w formacie dostosowanym do projekcji 4DX. Dotychczas w tej technologii powstały takie światowe hity jak: "Avengers", "Piraci z Karaibów", "Igrzyska śmierci", "Battleship", "Dziedzictwo Bourne’a" i wiele innych hollywoodzkich produkcji.

Aktualny repertuar pierwszego kina 4DX w Polsce dostępny jest na stronie www.cinema-city.pl

Kino 4D

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.