wp - grudzien 2016

Historia content marketingu - darmowy ebook

Historia content marketingu - darmowy ebook

Brief.pl / Patronaty

Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku i tworzy ją firma John Deere, która wydała magazyn The Furrow. Ta historia to nie tylko wspomnienia, ale ogromna lekcja, z którą warto się zapoznać. Właśnie dlatego powstał ebook "Historia Content Marketingu", który został opracowany przez redaktorów WhitePress. Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w ebooku, który można pobrać zupełnie za darmo.

-

Ebook zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem The Furrow, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli trzynaście ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy 
z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Przy ebooku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress, i Paulina Kamińska. Do współpracy przy tym projekcie w charakterze Patronów Medialnych zaproszeni zostali: BRIEF, NowyMarketing.pl, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, Online Marketing Polska, MARKETER+, Mediarun.com, PRoto.pl, SocialPress.pl i PortalMedialny.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.