„Loża innowacji” (odc. 2) - Omnichannel

Brief TV / Technologie

Nowoczesny handel to obecnie dużo więcej niż kiedyś. Nie wystarczy tradycyjny sklep, do którego klient w wersji 1.0 wybierze się, by dokonać zakupu. Dziś o każdego trzeba walczyć na wielu frontach, czyli zastosować model omnichannel.

-

Słowem-kluczem do nowej rzeczywistości jest omnichannel, czy bardziej zrozumiale brzmiąca sprzedaż wielokanałowa. Do odbiorców trzeba docierać z każdej możliwej strony, wykorzystując każde nowoczesne rozwiązanie IT.

O tym między innymi rozmawiali specjaliści odpowiedzialni za sprzedaż w wersji bardzo zaawansowanej i bardzo 2.0. Zaproszamy do Krakowa na II Kongres Dyrektorów E-Commerce, odbywający się nietypowo, bo  w Muzeum Tadeusza Kantora - Cricotece.

Oto drugi odcinek cyklu „Loża Innowacji”.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.