Tak regiony promują się przed sezonem letnim

Tak regiony promują się przed sezonem letnim

Brief for Poland / Inspiracje

Jak promują się województwa przed sezonem letnim? Czym chcą przyciągnąć do siebie turystów, a może nie tylko ich? Sprawdzamy jak to robią na Lubelszczyźnie, Podlasiu oraz Warmii i Mazurach.

-

Podlaskie stawia na aktywnego turystę

Kampania województwa „Podlasie – odwieczna potrzeba natury” została przygotowana przez zespół Discovery na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku. Promocja Podlasia, jest częścią szerokich działań województwa, realizowanych przy współpracy MrTarget i Maxus. Prowadzona jest między innymi na kanałach z portfolio Discovery – Discovery Channel oraz Animal Planet.Województwo podlaskie promować będą na kanałach Discovery 120 sekundowe winiety –niestandardowe, filmowe formy reklamowe - łączące wielokulturowy charakter regionu i walory przyrodnicze województwa. Narrację filmu prowadzi Adam Wajrak, znany przyrodnik i dziennikarz, prywatnie mieszkaniec Podlasia.

 Warmia i Mazury zachęcają do inwestycji

„Warmia i Mazury Proinvest 2015” ma na celu wskazać możliwości rozwoju współpracy firm z Polski z regionalnymi przedsiębiorcami, skupionymi wokół wybranych specjalizacji: ekonomii wody, meblarstwa i przemysłu drzewnego oraz żywności wysokiej jakości. Województwo chce też przypomnieć potencjał zasobów ludzkich, czy możliwości pod rozwój firm BPO - outsourcingu procesów biznesowych. Jak mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. – Chcemy pokazać nasze walory gospodarcze związane m.in. z możliwościami pomocy publicznej jakie niosą istniejące w regionie dwie strefy ekonomiczne czy bogatą ofertę trzech parków naukowo-technologicznych. – komentuje. Kampania potrwa do sierpnia 2015 roku.

Wyżyny IT w Lubelskiem

Projekt Lubelska Wyżyna IT, realizowany przez Urząd Miasta Lublin, jest inicjatywą mającą na celu wyeksponowanie potencjału oraz stworzenie przychylnego klimatu dla rozwoju branży IT w Lublinie, która jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki lokalnej. Koncepcja projektu Lubelska Wyżyna IT oparta jest na zasadzie tzw. potrójnej helisy polegającej na współpracy władz publicznych, środowisk akademickich i przedstawicieli biznesu w celu podniesienia konkurencyjności każdego z podmiotów. Priorytetowym założeniem projektu jest wsparcie lokalnego zaplecza IT w Lublinie poprzez wypracowanie wzajemnych powiązań w środowiskach nauki i biznesu związanych z technologią IT i ICT. Jest to osiągane poprzez działania skierowane do mieszkańców Lublina oraz województwa lubelskiego polegające na promocji lokalnego rynku IT wśród mieszkańców i studentów, zachęceniu do studiowania w Lublinie  informatyki aktualnych uczniów liceów i techników oraz łączenie firm z sektora IT i ICT działających w mieście z uczelniami i generowanie wzajemnych synergii.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.