wp - grudzien 2016

Tak regiony promują się przed sezonem letnim

Tak regiony promują się przed sezonem letnim

Brief for Poland / Inspiracje

Jak promują się województwa przed sezonem letnim? Czym chcą przyciągnąć do siebie turystów, a może nie tylko ich? Sprawdzamy jak to robią na Lubelszczyźnie, Podlasiu oraz Warmii i Mazurach.

-

Podlaskie stawia na aktywnego turystę

Kampania województwa „Podlasie – odwieczna potrzeba natury” została przygotowana przez zespół Discovery na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku. Promocja Podlasia, jest częścią szerokich działań województwa, realizowanych przy współpracy MrTarget i Maxus. Prowadzona jest między innymi na kanałach z portfolio Discovery – Discovery Channel oraz Animal Planet.Województwo podlaskie promować będą na kanałach Discovery 120 sekundowe winiety –niestandardowe, filmowe formy reklamowe - łączące wielokulturowy charakter regionu i walory przyrodnicze województwa. Narrację filmu prowadzi Adam Wajrak, znany przyrodnik i dziennikarz, prywatnie mieszkaniec Podlasia.

 Warmia i Mazury zachęcają do inwestycji

„Warmia i Mazury Proinvest 2015” ma na celu wskazać możliwości rozwoju współpracy firm z Polski z regionalnymi przedsiębiorcami, skupionymi wokół wybranych specjalizacji: ekonomii wody, meblarstwa i przemysłu drzewnego oraz żywności wysokiej jakości. Województwo chce też przypomnieć potencjał zasobów ludzkich, czy możliwości pod rozwój firm BPO - outsourcingu procesów biznesowych. Jak mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. – Chcemy pokazać nasze walory gospodarcze związane m.in. z możliwościami pomocy publicznej jakie niosą istniejące w regionie dwie strefy ekonomiczne czy bogatą ofertę trzech parków naukowo-technologicznych. – komentuje. Kampania potrwa do sierpnia 2015 roku.

Wyżyny IT w Lubelskiem

Projekt Lubelska Wyżyna IT, realizowany przez Urząd Miasta Lublin, jest inicjatywą mającą na celu wyeksponowanie potencjału oraz stworzenie przychylnego klimatu dla rozwoju branży IT w Lublinie, która jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki lokalnej. Koncepcja projektu Lubelska Wyżyna IT oparta jest na zasadzie tzw. potrójnej helisy polegającej na współpracy władz publicznych, środowisk akademickich i przedstawicieli biznesu w celu podniesienia konkurencyjności każdego z podmiotów. Priorytetowym założeniem projektu jest wsparcie lokalnego zaplecza IT w Lublinie poprzez wypracowanie wzajemnych powiązań w środowiskach nauki i biznesu związanych z technologią IT i ICT. Jest to osiągane poprzez działania skierowane do mieszkańców Lublina oraz województwa lubelskiego polegające na promocji lokalnego rynku IT wśród mieszkańców i studentów, zachęceniu do studiowania w Lublinie  informatyki aktualnych uczniów liceów i techników oraz łączenie firm z sektora IT i ICT działających w mieście z uczelniami i generowanie wzajemnych synergii.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.