Reklama kinowa… na smartfonie

Reklama kinowa… na smartfonie

Brief.pl / Technologie

Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ zmienia to nowa funkcja aplikacji sieci kin Multikino.

-

Multiworld to aplikacja na smartfony, którą przygotowała sieć Multikino. Jej głównym celem jest dostarczanie użytkownikom informacji o nowościach filmowych i reklamowanych w kinach produktach, ale także rozrywka.

Reklamodawcy dzięki funkcji ePoster mogą ożywić swoje plakaty. Po uruchomieniu aplikacji Multiworld i nakierowaniu obiektywu aparatu smartfona na plakat użytkownik uzyskuje dostęp do informacji o filmie czy produkcie, będzie mógł zobaczyć materiały wideo i inne treści powiązane z plakatem, wziąć udział w quizie czy konkursie, a także kupić bądź zarezerwować bilet do kina.

Pierwszym przykładem pokazującym w praktyce jak działa ePoster jest kampania zrealizowana przez Multikino Media dla marki Seat.  - Użytkownicy będą mogli zdobyć informacje o produkcie, obejrzeć spot reklamowy, a w dalszej kolejności wziąć udział w zabawie, w której do wygrania będą bilety do kin sieci Multikino oraz zniżki na zestawy barowe – informuje Marcin Duda, Head of Digital, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie i sprzedaż oferty Multiworld.

Aplikację Multiworld z funkcją ePoster mogą już pobierać ze sklepu Google Play użytkownicy urządzeń z Androidem. iUserzy muszą jeszcze chwilę zaczekać.

Tworzenie tego typu aplikacji zamiast dodawania do kolejnych plakatów QR-codów to ruch w dobrą stronę. Dzięki niemu można w bardziej efektywny sposób angażować odwiedzających kina. To również dobra droga do wygodnej dystrybucji biletów.

Ponadto, opisywana aplikacja jest tylko częścią działań podejmowanych przez sieć kin Multikino, jeżeli chodzi o digital i mobile. W tym roku sieć ma wejść we współpracę ze startupem Social Wi-Fi, które współtwórca, Artur Racicki, zajął 5. miejsce w tegorocznej edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu”. Oprócz tego Multikino wprowadzi pierwsze w Polsce interaktywne bloki reklamowe.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.