Reklama kinowa… na smartfonie

Reklama kinowa… na smartfonie

Brief.pl / Technologie

Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ zmienia to nowa funkcja aplikacji sieci kin Multikino.

-

Multiworld to aplikacja na smartfony, którą przygotowała sieć Multikino. Jej głównym celem jest dostarczanie użytkownikom informacji o nowościach filmowych i reklamowanych w kinach produktach, ale także rozrywka.

Reklamodawcy dzięki funkcji ePoster mogą ożywić swoje plakaty. Po uruchomieniu aplikacji Multiworld i nakierowaniu obiektywu aparatu smartfona na plakat użytkownik uzyskuje dostęp do informacji o filmie czy produkcie, będzie mógł zobaczyć materiały wideo i inne treści powiązane z plakatem, wziąć udział w quizie czy konkursie, a także kupić bądź zarezerwować bilet do kina.

Pierwszym przykładem pokazującym w praktyce jak działa ePoster jest kampania zrealizowana przez Multikino Media dla marki Seat.  - Użytkownicy będą mogli zdobyć informacje o produkcie, obejrzeć spot reklamowy, a w dalszej kolejności wziąć udział w zabawie, w której do wygrania będą bilety do kin sieci Multikino oraz zniżki na zestawy barowe – informuje Marcin Duda, Head of Digital, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie i sprzedaż oferty Multiworld.

Aplikację Multiworld z funkcją ePoster mogą już pobierać ze sklepu Google Play użytkownicy urządzeń z Androidem. iUserzy muszą jeszcze chwilę zaczekać.

Tworzenie tego typu aplikacji zamiast dodawania do kolejnych plakatów QR-codów to ruch w dobrą stronę. Dzięki niemu można w bardziej efektywny sposób angażować odwiedzających kina. To również dobra droga do wygodnej dystrybucji biletów.

Ponadto, opisywana aplikacja jest tylko częścią działań podejmowanych przez sieć kin Multikino, jeżeli chodzi o digital i mobile. W tym roku sieć ma wejść we współpracę ze startupem Social Wi-Fi, które współtwórca, Artur Racicki, zajął 5. miejsce w tegorocznej edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu”. Oprócz tego Multikino wprowadzi pierwsze w Polsce interaktywne bloki reklamowe.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?