Reklama kinowa… na smartfonie

Reklama kinowa… na smartfonie

Brief.pl / Technologie

Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ zmienia to nowa funkcja aplikacji sieci kin Multikino.

-

Multiworld to aplikacja na smartfony, którą przygotowała sieć Multikino. Jej głównym celem jest dostarczanie użytkownikom informacji o nowościach filmowych i reklamowanych w kinach produktach, ale także rozrywka.

Reklamodawcy dzięki funkcji ePoster mogą ożywić swoje plakaty. Po uruchomieniu aplikacji Multiworld i nakierowaniu obiektywu aparatu smartfona na plakat użytkownik uzyskuje dostęp do informacji o filmie czy produkcie, będzie mógł zobaczyć materiały wideo i inne treści powiązane z plakatem, wziąć udział w quizie czy konkursie, a także kupić bądź zarezerwować bilet do kina.

Pierwszym przykładem pokazującym w praktyce jak działa ePoster jest kampania zrealizowana przez Multikino Media dla marki Seat.  - Użytkownicy będą mogli zdobyć informacje o produkcie, obejrzeć spot reklamowy, a w dalszej kolejności wziąć udział w zabawie, w której do wygrania będą bilety do kin sieci Multikino oraz zniżki na zestawy barowe – informuje Marcin Duda, Head of Digital, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie i sprzedaż oferty Multiworld.

Aplikację Multiworld z funkcją ePoster mogą już pobierać ze sklepu Google Play użytkownicy urządzeń z Androidem. iUserzy muszą jeszcze chwilę zaczekać.

Tworzenie tego typu aplikacji zamiast dodawania do kolejnych plakatów QR-codów to ruch w dobrą stronę. Dzięki niemu można w bardziej efektywny sposób angażować odwiedzających kina. To również dobra droga do wygodnej dystrybucji biletów.

Ponadto, opisywana aplikacja jest tylko częścią działań podejmowanych przez sieć kin Multikino, jeżeli chodzi o digital i mobile. W tym roku sieć ma wejść we współpracę ze startupem Social Wi-Fi, które współtwórca, Artur Racicki, zajął 5. miejsce w tegorocznej edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu”. Oprócz tego Multikino wprowadzi pierwsze w Polsce interaktywne bloki reklamowe.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.