Wolves Summit - jedno z największych technologicznych wydarzeń w Europie

Wolves Summit - jedno z największych technologicznych wydarzeń w Europie

Brief.pl / Patronaty

Wolves Summit to nie tylko konferencja dla startupów. To miejsce, gdzie technologia spotyka sprzedaż, marketing oraz inwestorów jednocześnie. Wydarzenie jest dedykowane dla uczestników, którzy są głodni sukcesu i są gotowi, aby upolować swoją przyszłość. Młodzi przedsiębiorcy są jak wilki. Instynkt przetrwania pomaga im kreować niesamowite rozwiązania, które wpływają na rozwój biznesu i otoczenia. Ich celem jest być na szczycie. Wdrapią się na niego dzięki konferencji Wolves Summit

-

Międzynarodowe środowisko

Na 3-dniowym wilczym szczycie poznasz startupy, inwestorów oraz liderów branży z takich krajów jak: Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Norwegia, Szwecja, Białoruś, Rosja, Ukraina, Czechy, Niemcy, Słowenia, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Irlandia i Stany Zjednoczone. Wolves Summit to wydarzenie goszczące 1500 uczestników oraz 300 startupów.

Ponad 500 godzin do zwęszenia

Wolves Summit to przede wszystkim prelekcje topowych przedstawicieli świata biznesu oraz warsztaty, które mocno wpłyną na poprawę sposobu zarządzania firmy. Przygotowane zostało 5 ścieżek tematycznych: Inwestorzy, Startupy, Design, Marketing oraz Tech. Dzięki temu każdy wilk znajdzie na konferencji coś dla siebie.

Networking

Kluczem do udanego biznesu są kontakty, dlatego też podczas całego wydarzenia będzie się odbywał stymulowany networking. Wisienką na torcie będzie Night Summit, czyli wieczorne spotkania integracyjne na których w luźnej atmosferze, będziesz mógł poznać nowe osoby i wymienić się z nimi wizytówkami.

Speed Dates

Jedyna okazja w Polsce, aby uczestniczyć w prywatnych spotkania z inwestorami. Dzięki nim pozyskasz nowych partnerów biznesowych, klientów i inwestorów. Rozmowy w cztery oczy przeprowadzicie w specjalnie zaaranżowanych pokojach. W tak sprzyjających warunkach śmiało będziecie mieli okazję zrobić interes życia.

The Great Pit(ch)

Startupy z całego świata będą prezentować swoje pomysły biznesowe przed jury składającym się z 20 ekspertów m.in. z managerami wielkich korporacji i inwestorami. Tylko jeden z nich zostanie wilkiem Alpha i zgarnie nagrodę główną - 50 tys. dolarów.

Na Wolves Summit zawitają przedstawiciele takich marek jak: Intel, Google, Facebook, 500 Startups, Amazon i wielu innych.

Bilety już w sprzedaży na www.wolvessummit.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.