Prime Speakers - pierwsza polska platforma speakerów

Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Michałem Kobosko, który opowiada o swoim nowym projekcie realizowanym wspólnie z Piotrem Belką. Mowa o Prime Speakers - pierwszej polskiej platformie speakerów, skupiającej przedstawicieli biznesu, nauki, gospodarki, finansów i kultury.

-

Celem projektu jest angażowanie ekspertów i liderów opinii w wydarzenia o charakterze biznesowym. Wśród osobistości zgromadzonych w ramach platformy znajdują się m.in. Andrzej Olechowski, Dariusz Rosati, Witold Orłowski, Jacek Żakowski czy Daniel Passent. Nowatorska koncepcja jest rozwijana przez Michała Kobosko i Piotra Belkę, którzy od lat są związani ze światem mediów i polityki.

Branża profesjonalnych prelegentów najprężniej rozwinęła się w Stanach Zjednoczonych i na terenie Europy Zachodniej, głównie w Wielkiej Brytanii. W Polsce do niedawna działały agencje skupiające w swoich szeregach jedynie celebrytów, oferując usługi związane z branżą rozrywkową. Pojawienie się na rynku platformy Prime Speakers wypełniło tę niszę - umożliwiło organizatorom wydarzeń zaangażowanie w nie ekspertów i liderów opinii z dziedziny nauki, biznesu, gospodarki, finansów, polityki i kultury.

- Współczesna gospodarka jest oparta na wiedzy, autorytecie i osobowościach liderów. Biznes potrzebuje ich opinii i doświadczenia, a ludzie - inspiracji. Międzynarodową sławą cieszą się mówcy - eksperci w swojej dziedzinie (jak np. Brian Tracy), a konferencje z udziałem liderów, takie jak np. TED, gromadzą tysiące słuchaczy na całym świecie, bez względu na wysokość ceny biletów - tłumaczy Michał Kobosko, współwłaściciel Prime Speakers.


Michał Kobosko - Prime Speakers



 

X

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?