Prime Speakers - pierwsza polska platforma speakerów

Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Michałem Kobosko, który opowiada o swoim nowym projekcie realizowanym wspólnie z Piotrem Belką. Mowa o Prime Speakers - pierwszej polskiej platformie speakerów, skupiającej przedstawicieli biznesu, nauki, gospodarki, finansów i kultury.

-

Celem projektu jest angażowanie ekspertów i liderów opinii w wydarzenia o charakterze biznesowym. Wśród osobistości zgromadzonych w ramach platformy znajdują się m.in. Andrzej Olechowski, Dariusz Rosati, Witold Orłowski, Jacek Żakowski czy Daniel Passent. Nowatorska koncepcja jest rozwijana przez Michała Kobosko i Piotra Belkę, którzy od lat są związani ze światem mediów i polityki.

Branża profesjonalnych prelegentów najprężniej rozwinęła się w Stanach Zjednoczonych i na terenie Europy Zachodniej, głównie w Wielkiej Brytanii. W Polsce do niedawna działały agencje skupiające w swoich szeregach jedynie celebrytów, oferując usługi związane z branżą rozrywkową. Pojawienie się na rynku platformy Prime Speakers wypełniło tę niszę - umożliwiło organizatorom wydarzeń zaangażowanie w nie ekspertów i liderów opinii z dziedziny nauki, biznesu, gospodarki, finansów, polityki i kultury.

- Współczesna gospodarka jest oparta na wiedzy, autorytecie i osobowościach liderów. Biznes potrzebuje ich opinii i doświadczenia, a ludzie - inspiracji. Międzynarodową sławą cieszą się mówcy - eksperci w swojej dziedzinie (jak np. Brian Tracy), a konferencje z udziałem liderów, takie jak np. TED, gromadzą tysiące słuchaczy na całym świecie, bez względu na wysokość ceny biletów - tłumaczy Michał Kobosko, współwłaściciel Prime Speakers.


Michał Kobosko - Prime Speakers



 

X

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.