Prime Speakers - pierwsza polska platforma speakerów

Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Michałem Kobosko, który opowiada o swoim nowym projekcie realizowanym wspólnie z Piotrem Belką. Mowa o Prime Speakers - pierwszej polskiej platformie speakerów, skupiającej przedstawicieli biznesu, nauki, gospodarki, finansów i kultury.

-

Celem projektu jest angażowanie ekspertów i liderów opinii w wydarzenia o charakterze biznesowym. Wśród osobistości zgromadzonych w ramach platformy znajdują się m.in. Andrzej Olechowski, Dariusz Rosati, Witold Orłowski, Jacek Żakowski czy Daniel Passent. Nowatorska koncepcja jest rozwijana przez Michała Kobosko i Piotra Belkę, którzy od lat są związani ze światem mediów i polityki.

Branża profesjonalnych prelegentów najprężniej rozwinęła się w Stanach Zjednoczonych i na terenie Europy Zachodniej, głównie w Wielkiej Brytanii. W Polsce do niedawna działały agencje skupiające w swoich szeregach jedynie celebrytów, oferując usługi związane z branżą rozrywkową. Pojawienie się na rynku platformy Prime Speakers wypełniło tę niszę - umożliwiło organizatorom wydarzeń zaangażowanie w nie ekspertów i liderów opinii z dziedziny nauki, biznesu, gospodarki, finansów, polityki i kultury.

- Współczesna gospodarka jest oparta na wiedzy, autorytecie i osobowościach liderów. Biznes potrzebuje ich opinii i doświadczenia, a ludzie - inspiracji. Międzynarodową sławą cieszą się mówcy - eksperci w swojej dziedzinie (jak np. Brian Tracy), a konferencje z udziałem liderów, takie jak np. TED, gromadzą tysiące słuchaczy na całym świecie, bez względu na wysokość ceny biletów - tłumaczy Michał Kobosko, współwłaściciel Prime Speakers.


Michał Kobosko - Prime Speakers



 

X

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.