wp - grudzien 2016

Prime Speakers - pierwsza polska platforma speakerów

Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Michałem Kobosko, który opowiada o swoim nowym projekcie realizowanym wspólnie z Piotrem Belką. Mowa o Prime Speakers - pierwszej polskiej platformie speakerów, skupiającej przedstawicieli biznesu, nauki, gospodarki, finansów i kultury.

-

Celem projektu jest angażowanie ekspertów i liderów opinii w wydarzenia o charakterze biznesowym. Wśród osobistości zgromadzonych w ramach platformy znajdują się m.in. Andrzej Olechowski, Dariusz Rosati, Witold Orłowski, Jacek Żakowski czy Daniel Passent. Nowatorska koncepcja jest rozwijana przez Michała Kobosko i Piotra Belkę, którzy od lat są związani ze światem mediów i polityki.

Branża profesjonalnych prelegentów najprężniej rozwinęła się w Stanach Zjednoczonych i na terenie Europy Zachodniej, głównie w Wielkiej Brytanii. W Polsce do niedawna działały agencje skupiające w swoich szeregach jedynie celebrytów, oferując usługi związane z branżą rozrywkową. Pojawienie się na rynku platformy Prime Speakers wypełniło tę niszę - umożliwiło organizatorom wydarzeń zaangażowanie w nie ekspertów i liderów opinii z dziedziny nauki, biznesu, gospodarki, finansów, polityki i kultury.

- Współczesna gospodarka jest oparta na wiedzy, autorytecie i osobowościach liderów. Biznes potrzebuje ich opinii i doświadczenia, a ludzie - inspiracji. Międzynarodową sławą cieszą się mówcy - eksperci w swojej dziedzinie (jak np. Brian Tracy), a konferencje z udziałem liderów, takie jak np. TED, gromadzą tysiące słuchaczy na całym świecie, bez względu na wysokość ceny biletów - tłumaczy Michał Kobosko, współwłaściciel Prime Speakers.


Michał Kobosko - Prime Speakers



 

X

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.