InSocial: jak się zarabia na e-sporcie?

Brief TV / Technologie

Kto gra w World of tanks? Jakie są trendy na rynku gier? Dlaczego e-sport jest tak popularny? Jak się na nim zarabia? W najnowszym odcinku InSocial na pytania Przemka Staroszczyka odpowiada Konrad Rawiński z firmy Wargaming.

-

W dniach 25.04-26.04 hala Expo XXI w Warszawie stanie się świadkiem rywalizacji 12 najlepszych drużyn z całego globu, które przyjadą do stolicy Polski rywalizować na najwyższym, międzynarodowym poziomie o tytuł mistrzowski. Pula nagród pieniężnych na tym wydarzeniu wynosi 300 000 USD (ponad 1 110 000 PLN po kursie dziennym NPB z dnia 26.03.2015).

Mistrzostwa Świata World of Tanks - Grand Finals 2015 w Warszawie to wydarzenie w pełni darmowe dla publiczności. Odwiedzający mogą liczyć na możliwość zdobycia wielu unikatowych nagród związanych z tą popularną grą komputerową.

Na wydarzeniu będą obecne dwa prawdziwe czołgi, uważane za zwycięzców II Wojny Światowej, T-34/85 oraz kanadyjska wersja Shermana M4A1. Obie jednostki są częścią zbiorów Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, z którym współpracuje firma Wargaming. Te legendarne pojazdy zostaną odnowione i przygotowane specjalnie na Mistrzostwa Świata World of Tanks Grand Finals 2015. Wszyscy odwiedzający wydarzenie będą mogli mieli okazję aby poznać ich historię, a po zawodach, odnowione czołgi cieszyć będą gości Muzeum Wojska Polskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.