InSocial: jak się zarabia na e-sporcie?

Brief TV / Technologie

Kto gra w World of tanks? Jakie są trendy na rynku gier? Dlaczego e-sport jest tak popularny? Jak się na nim zarabia? W najnowszym odcinku InSocial na pytania Przemka Staroszczyka odpowiada Konrad Rawiński z firmy Wargaming.

-

W dniach 25.04-26.04 hala Expo XXI w Warszawie stanie się świadkiem rywalizacji 12 najlepszych drużyn z całego globu, które przyjadą do stolicy Polski rywalizować na najwyższym, międzynarodowym poziomie o tytuł mistrzowski. Pula nagród pieniężnych na tym wydarzeniu wynosi 300 000 USD (ponad 1 110 000 PLN po kursie dziennym NPB z dnia 26.03.2015).

Mistrzostwa Świata World of Tanks - Grand Finals 2015 w Warszawie to wydarzenie w pełni darmowe dla publiczności. Odwiedzający mogą liczyć na możliwość zdobycia wielu unikatowych nagród związanych z tą popularną grą komputerową.

Na wydarzeniu będą obecne dwa prawdziwe czołgi, uważane za zwycięzców II Wojny Światowej, T-34/85 oraz kanadyjska wersja Shermana M4A1. Obie jednostki są częścią zbiorów Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, z którym współpracuje firma Wargaming. Te legendarne pojazdy zostaną odnowione i przygotowane specjalnie na Mistrzostwa Świata World of Tanks Grand Finals 2015. Wszyscy odwiedzający wydarzenie będą mogli mieli okazję aby poznać ich historię, a po zawodach, odnowione czołgi cieszyć będą gości Muzeum Wojska Polskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.