Najbardziej kreatywni: Michał Bonikowski

Brief TV / Ludzie

Czy Polacy to naród ludzi kreatywnych? Co zrobić, by zachęcić młodych Polaków do zakładania własnych przedsiębiorstw? Między innymi na ten pytania odpowiada Michał Bonikowski, współwłaściciel i współzałożyciel studia Mindsailors, zdobywca trzeciego miejsca w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

-

Michał Bonikowski jest współwłaścicielem i współzałożycielem studia projektowego Mindsailors. W swoim dorobku ma już blisko 150 zrealizowanych projektów, które sprzedawane są na całym świecie. Jedną z jego najgłośniejszych prac jest obudowa na kostkę DICE+, stworzoną przez ubiegłorocznych nominowanych - Michała Bąką i Patryka Strzelewicza.

Warto dodać, że Bonikowski jest trzykrotnym zdobywcą prestiżowej nagrody iF Award za produkty elektroniki użytkowej, w tym pierwszego złota dla Polski za projekt kostki Dice+.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.