Najbardziej kreatywni: Michał Bonikowski

Brief TV / Ludzie

Czy Polacy to naród ludzi kreatywnych? Co zrobić, by zachęcić młodych Polaków do zakładania własnych przedsiębiorstw? Między innymi na ten pytania odpowiada Michał Bonikowski, współwłaściciel i współzałożyciel studia Mindsailors, zdobywca trzeciego miejsca w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

-

Michał Bonikowski jest współwłaścicielem i współzałożycielem studia projektowego Mindsailors. W swoim dorobku ma już blisko 150 zrealizowanych projektów, które sprzedawane są na całym świecie. Jedną z jego najgłośniejszych prac jest obudowa na kostkę DICE+, stworzoną przez ubiegłorocznych nominowanych - Michała Bąką i Patryka Strzelewicza.

Warto dodać, że Bonikowski jest trzykrotnym zdobywcą prestiżowej nagrody iF Award za produkty elektroniki użytkowej, w tym pierwszego złota dla Polski za projekt kostki Dice+.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.