UX Poland 2015: human experience i odpowiedzialność

Brief TV / Aktualności

UX Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży internetowej oraz topowa impreza branży UX w Europie. Jeden z organizatorów konferencji, Hubert Anyżewski, opowiada o jej głównych tematach i trendach w projektowaniu doświadczeń użytkowników.

-

UX Poland 2015 odbędzie się w Warszawie. Konferencja rozpocznie się 20 kwietnia 2015 roku i potrwa cztery dni. Wezmą w niej udział najlepsi specjaliści ze wszystkich kontynentów.

Tegoroczny program został wzbogacony o Experience Showroom, który wypełniony zostanie serią skondensowanych, 20-minutowych wystąpień, w których praktycy z Polski i ze świata przedstawią wdrożone rozwiązania z zakresu projektowania doświadczeń. To nowa formuła, pozwalająca uczestnikom poznać prawdziwe wyzwania i sposoby ich rozwiązywania w praktyce, nie tylko w teorii. Prelegentom zaś – podzielić się swoimi doświadczeniami i ciekawymi przykładami zastosowań UX.

Więcej informacji na stronie uxpoland.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.