UX Poland 2015: human experience i odpowiedzialność

Brief TV / Aktualności

UX Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży internetowej oraz topowa impreza branży UX w Europie. Jeden z organizatorów konferencji, Hubert Anyżewski, opowiada o jej głównych tematach i trendach w projektowaniu doświadczeń użytkowników.

-

UX Poland 2015 odbędzie się w Warszawie. Konferencja rozpocznie się 20 kwietnia 2015 roku i potrwa cztery dni. Wezmą w niej udział najlepsi specjaliści ze wszystkich kontynentów.

Tegoroczny program został wzbogacony o Experience Showroom, który wypełniony zostanie serią skondensowanych, 20-minutowych wystąpień, w których praktycy z Polski i ze świata przedstawią wdrożone rozwiązania z zakresu projektowania doświadczeń. To nowa formuła, pozwalająca uczestnikom poznać prawdziwe wyzwania i sposoby ich rozwiązywania w praktyce, nie tylko w teorii. Prelegentom zaś – podzielić się swoimi doświadczeniami i ciekawymi przykładami zastosowań UX.

Więcej informacji na stronie uxpoland.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.