Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą”

Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą”

Brief.pl / Patronaty

1 kwietnia rozpoczyna się kolejna, XI edycja konkursu „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations. Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.

-

„PRaktykuj za granicą” organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 10 poprzednich edycjach wzięło udział blisko 1000 osób, z czego 30 zostało nagrodzonych stażami w 5 agencjach PR w 6 krajach europejskich. W 2015 roku partnerami konkursu zostały: „Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva!”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą” oraz Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, działające przy galerii Zachęta. Honorowy patronat nad konkursem objął także Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a głównym patronem medialnym została Gazetapraca.pl.

Celem konkursu jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz organizacji pożytku publicznego. Projekt skierowany jest do studentów, zainteresowanych zdobyciem cennego doświadczenia w obszarze komunikacji. W tegorocznej edycji finaliści otrzymają szansę odbycia praktyk w europejskich filiach prestiżowych agencji i instytucji: Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie.

Praktyki są nie tylko ciekawym pomysłem na spędzenie wakacji, ale przede wszystkim dają możliwość zdobycia pierwszych poważniejszych doświadczeń zawodowych w coraz bardziej wymagającym świecie komunikacyjnej public relations, co potwierdzają uczestnicy poprzednich edycji.

- Udział w konkursie był dla mnie niezwykłą przygodą, szkoleniem i przełamywaniem własnych barier. Pozwolił mi zweryfikować w praktyce to, czego nauczyłam się do tej pory w teorii. Poza stażem w londyńskiej agencji Fleishman Hillard, nagrodą była dla mnie również możliwość wejścia w szeregi fundacji Rak’n’Roll. Dzisiaj jestem członkiem zespołu i niedługo ruszamy z realizacją kampanii, którą napisałam w ramach konkursu PRaktykuj za granicą. – przypomina Nikola Ciesielska, laureatka poprzedniej edycji konkursu PRaktykuj za granicą.

Konkurs składa się z trzech etapów, a głównym zadaniem uczestników jest stworzenie strategii komunikacyjnej dla wybranej fundacji, a następnie zaprezentowanie projektu przed kapitułą jury, którą w tym roku reprezentują: przedstawiciele fundacji, firm sponsorujących staże, IMM oraz ekspertki merytoryczne: Eliza Lisiecka – założycielka i szef agencji GENESIS PR, dr Anna Adamus-Matuszyńska – prekursorka public relations w Polsce oraz Marzena Strzelczak – Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.