Łódzkie ma nowe logo i startegię promocyjną

Łódzkie ma nowe logo i startegię promocyjną

Brief for Poland / Aktualności

Województwo Łódzkie ogłosiło nową strategię promocji marki. Hasło przewodnie brzmi „Łódzkie promuje", a nowe logo nawiązuje do włókienniczych tradycji nie tylko Łodzi, ale całego regionu.

-

„Program kreacji i promocji marki województwa łódzkiego" na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przygotowała spółka Synergia. Nowa strategia promocyjna ma zostać wdrożona do 2016 roku.

- Chcemy, żeby Piotrków, Uniejów, Sieradz i inne miasta regionu promowały województwo Łódzkie, a Łódzkie będzie promowało atrakcje w regionie. Już w tym roku pojawi się oznakowania turystyczne miast i atrakcji. Chodzi o to, żeby jedne miejsca promowały inne – tłumaczy Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.

Województwo łódzkie składa się z kilku różnych obszarów, które - zdaniem twórców strategii - do tej pory nie identyfikowały się ze sobą i z całym regionem. - Łódzkie nie stworzyło dotąd własnej tożsamości regionalnej, m.in. w wyniku uwarunkowań historycznych. Strategia, która została zaproponowana ma być punktem wyjścia do tworzenia takiej tożsamości – wyjaśnia Grzegorz Kosson ze spółki Synergia.

"Marka Łódzkie stawia na oddolne tworzenie tożsamości poprzez integrację mieszkańców i korzystanie z różnorodności regionu. Każdy mieszkaniec województwa łódzkiego powinien poczuć się ambasadorem marki Łódzkie. Łódzkie będzie sceną a jego partnerzy kreatorami z dobrymi przykładami praktyk, które efektywnie przyczyniły się do zbudowania silnych i rozpoznawalnych marek miejsc i produktów w regionie łódzkim. Województwo Łódzkie sygnuje znakiem „Ł” i promuje najlepszych, a oni promują Łódzkie. Zadaniem samorządu województwa będzie wskazywanie dobrych praktyk, które chcemy promować. Poprzez takie działanie Łódzkie będzie kierowało uwagę odbiorców marki na inicjatywy lokalne. Chcemy pokazywać jak mieszkańcy regionu zmieniają naszą rzeczywistość, aby żyło się lepiej" - czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie województwa łódzkiego.

Projekt zrealizowany został przy dofinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013.

Za opracowanie dokumentu  „Programu kreacji i promocji marki województwa łódzkiego z planem wdrożenia w latach 2012-2016” odpowiedzialne było konsorcjum Synergia, Brand Nature Access, ARC Rynek i Opinia.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.