wp - grudzien 2016

Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Polscy użytkownicy stracili niedawno jeden muzyczny serwis streamingowy - WiMP - jednakże właśnie zyskali nowy. Oto należący do Jaya-Z Tidal. Ambicją serwisu jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających melomanów. Obietnica marki to świetna jakość dźwięku połączona z playlistami komponowanymi przez profesjonalną redakcję muzyczną.

-

- Jest to idealna usługa dla wszystkich, którzy poszukują dostępu do muzyki w najwyższej, bezstratnej jakości a także informacji na temat ulubionych artystów przygotowanych przez profesjonalnych dziennikarzy muzycznych - tak nowy serwis muzyczny reklamuje jego polski oddział. Tidal na rynku muzycznych serwisów streamingowych chce wyróżnić się przede wszystkim jakością, ponieważ ofertą dostępnych albumów na razie nie może się konkurować ze Spotify czy Deezerem.

Dlatego nawet nie próbuje cenowo dorównać konkurencji. Za miesięczny abonament Tidal HiFi, czyli odtwarzanie muzyki w wysokiej jakości dźwięku, trzeba zapłacić 39,99 zł. To dwa razy więcej niż za konto premium na Spotify.

Najważniejsze informacje:
- ponad 25 milionów utworów
- bezstratna jakość dźwięku (FLAC/ALAC 44.1kHz / 16 bit - 1411 kbps)
- ponad 75 tys. klipów w jakości HD
- własny zespół redakcyjny
- dedykowana aplikacja dostępna na urządzeniach działających w 
środowiskach iOS/Android
- web player dla komputerów PC/Mac
- dostępność na ponad 30 systemach audio .

Chcecie dowiedzieć się więcej? Zobaczcie konferencję Jaya-Z:

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.