Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Polscy użytkownicy stracili niedawno jeden muzyczny serwis streamingowy - WiMP - jednakże właśnie zyskali nowy. Oto należący do Jaya-Z Tidal. Ambicją serwisu jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających melomanów. Obietnica marki to świetna jakość dźwięku połączona z playlistami komponowanymi przez profesjonalną redakcję muzyczną.

-

- Jest to idealna usługa dla wszystkich, którzy poszukują dostępu do muzyki w najwyższej, bezstratnej jakości a także informacji na temat ulubionych artystów przygotowanych przez profesjonalnych dziennikarzy muzycznych - tak nowy serwis muzyczny reklamuje jego polski oddział. Tidal na rynku muzycznych serwisów streamingowych chce wyróżnić się przede wszystkim jakością, ponieważ ofertą dostępnych albumów na razie nie może się konkurować ze Spotify czy Deezerem.

Dlatego nawet nie próbuje cenowo dorównać konkurencji. Za miesięczny abonament Tidal HiFi, czyli odtwarzanie muzyki w wysokiej jakości dźwięku, trzeba zapłacić 39,99 zł. To dwa razy więcej niż za konto premium na Spotify.

Najważniejsze informacje:
- ponad 25 milionów utworów
- bezstratna jakość dźwięku (FLAC/ALAC 44.1kHz / 16 bit - 1411 kbps)
- ponad 75 tys. klipów w jakości HD
- własny zespół redakcyjny
- dedykowana aplikacja dostępna na urządzeniach działających w 
środowiskach iOS/Android
- web player dla komputerów PC/Mac
- dostępność na ponad 30 systemach audio .

Chcecie dowiedzieć się więcej? Zobaczcie konferencję Jaya-Z:

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.