Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Polscy użytkownicy stracili niedawno jeden muzyczny serwis streamingowy - WiMP - jednakże właśnie zyskali nowy. Oto należący do Jaya-Z Tidal. Ambicją serwisu jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających melomanów. Obietnica marki to świetna jakość dźwięku połączona z playlistami komponowanymi przez profesjonalną redakcję muzyczną.

-

- Jest to idealna usługa dla wszystkich, którzy poszukują dostępu do muzyki w najwyższej, bezstratnej jakości a także informacji na temat ulubionych artystów przygotowanych przez profesjonalnych dziennikarzy muzycznych - tak nowy serwis muzyczny reklamuje jego polski oddział. Tidal na rynku muzycznych serwisów streamingowych chce wyróżnić się przede wszystkim jakością, ponieważ ofertą dostępnych albumów na razie nie może się konkurować ze Spotify czy Deezerem.

Dlatego nawet nie próbuje cenowo dorównać konkurencji. Za miesięczny abonament Tidal HiFi, czyli odtwarzanie muzyki w wysokiej jakości dźwięku, trzeba zapłacić 39,99 zł. To dwa razy więcej niż za konto premium na Spotify.

Najważniejsze informacje:
- ponad 25 milionów utworów
- bezstratna jakość dźwięku (FLAC/ALAC 44.1kHz / 16 bit - 1411 kbps)
- ponad 75 tys. klipów w jakości HD
- własny zespół redakcyjny
- dedykowana aplikacja dostępna na urządzeniach działających w 
środowiskach iOS/Android
- web player dla komputerów PC/Mac
- dostępność na ponad 30 systemach audio .

Chcecie dowiedzieć się więcej? Zobaczcie konferencję Jaya-Z:

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?