Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Polscy użytkownicy stracili niedawno jeden muzyczny serwis streamingowy - WiMP - jednakże właśnie zyskali nowy. Oto należący do Jaya-Z Tidal. Ambicją serwisu jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających melomanów. Obietnica marki to świetna jakość dźwięku połączona z playlistami komponowanymi przez profesjonalną redakcję muzyczną.

-

- Jest to idealna usługa dla wszystkich, którzy poszukują dostępu do muzyki w najwyższej, bezstratnej jakości a także informacji na temat ulubionych artystów przygotowanych przez profesjonalnych dziennikarzy muzycznych - tak nowy serwis muzyczny reklamuje jego polski oddział. Tidal na rynku muzycznych serwisów streamingowych chce wyróżnić się przede wszystkim jakością, ponieważ ofertą dostępnych albumów na razie nie może się konkurować ze Spotify czy Deezerem.

Dlatego nawet nie próbuje cenowo dorównać konkurencji. Za miesięczny abonament Tidal HiFi, czyli odtwarzanie muzyki w wysokiej jakości dźwięku, trzeba zapłacić 39,99 zł. To dwa razy więcej niż za konto premium na Spotify.

Najważniejsze informacje:
- ponad 25 milionów utworów
- bezstratna jakość dźwięku (FLAC/ALAC 44.1kHz / 16 bit - 1411 kbps)
- ponad 75 tys. klipów w jakości HD
- własny zespół redakcyjny
- dedykowana aplikacja dostępna na urządzeniach działających w 
środowiskach iOS/Android
- web player dla komputerów PC/Mac
- dostępność na ponad 30 systemach audio .

Chcecie dowiedzieć się więcej? Zobaczcie konferencję Jaya-Z:

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.