TVP2, Onet i Fakt z miłości do zwierząt

TVP2, Onet i Fakt z miłości do zwierząt

Brief.pl / CSR

W ubiegłą niedzielę na antenie TVP2 został wyemitowany pierwszy odcinek programu „Przygarnij mnie”, który jest owocem współpracy stacji telewizyjnej z portalem Onet i Faktem. Celem projektu jest nagłośnienie problemu schronisk i odpowiedzialnej adopcji.

-

W programie „Przygarnij mnie” będziemy mogli śledzić losy zwierząt adoptowanych przez siedmiu Ambasadorów. Obok ich zmagań zarówno widzowie TVP2, jak i czytelnicy Onetu i Faktu będą mieli szansę wesprzeć akcję „Podaj łapę”. Jest to drugą odsłoną kampanii promującej odpowiedzialną adopcję zwierząt. której celem jest zapewnienie przyjaznego i bezpiecznego domu pozostałym mieszkańcom schronisk. Cykl ten publikowany jest w każdy wtorek na Stronie Głównej Onetu.-W polskich schroniskach na adopcję czekają tysiące zwierząt.

W ramach kampanii „Podaj Łapę” chcemy uświadomić ludziom skalę problemu i zachęcić do odpowiedzialnej adopcji, a także do pomocy samym schroniskom, które nieustannie potrzebują wsparcia. Nie mamy wątpliwości, że współpraca z Telewizją Polską pozwoli nam zwiększyć świadomość Polaków i pomoże nie tylko bohaterom „Przygarnij mnie” i „Podaj łapę”, ale też innym bezdomnym czworonogom – mówi Sylwia Kupracz, dyrektor działu zakupu treści portalu Onet, która koordynuje akcję z ramienia portalu.

źródło: Fakt.pl

::

Zobacz również

Wirtualna pomoc dla schronisk

::

W programie wezmą udział między innymi: Marcelina Zawadzka- Miss Polski 2011, która prywatnie zaangażowana jest w akcje charytatywne skierowane do schronisk , aktor, choreograf i działacz Fundacji Pegasus ratującej życie koni- Leszek Stanek, aktorka, laureatka nagrody TOP for DOG 2014 w kategorii Osobowość Roku- Agnieszka Włodarczyk, a także aktorzy i miłośnicy zwierząt: Rafał Mroczek, Małgorzata Ostrowska-Królikowska oraz Dawid Zawadzki.

Jednym z jurorów w programie jest znany milionom internautów na całym świecie vloger Sylwester Wardęga. Twórca najpopularniejszego polskiego kanału w serwisie Youtube- SA Wardęga, znany jest z wielu, mniej lub bardziej osobliwych, żartów, których „ofiarami” padają przypadkowe osoby. Największy rozgłos przyniosła mu publikacja filmu „Mutant Giant Spider Dog”, który w przeciągu tygodnia wyświetlono ponad 30 milionów razy. Był to najchętniej oglądany w 2014 roku klip niemuzyczny na całym świecie, a jego główną bohaterką jest Chica- suczka, którą kiedyś przygarnęła siostra Wardęgi.

Vloger sam siebie nazywa psim maniakiem, a to że cierpienie zwierząt nie jest mu obojętne pokazał kilka dni temu zamieszczając na swoim kanale film „CarDog for Animals”. Sylwester w przebraniu wielkiego, żółtego psa przemierza miasto samochodem stylizowanym na ten, który znamy z filmu „Głupi i głupszy”. Dociera nim do psiaków, które potrzebują pomocy, a inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi na problemy polskich schronisk i zebranie środków na poprawę ich stanu. Miejmy nadzieję, że Sylwestrowi uda się poruszyć serca swoich odiobrców!

 

Tagi:

Fakt Onet TVP2

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.