Social Media Convent już 16 kwietnia w Gdańsku

Social Media Convent już 16 kwietnia w Gdańsku

Brief.pl / Patronaty

Trzecia edycja wydarzenia odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. Uczestnicy dowiedzą się, jak najlepiej działać w mediach społecznościowych, aby budować swoje firmy, zdobywać klientów i promować usługi.

-

Social Media Convent to międzynarodowe wydarzenie, na którym poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. W tym roku uczestnicy wysłuchają ponad 30 prelekcji o kilkudziesięciu markach. Będą też wykłady o narzędziach do zarządzania kanałami w społecznościach, festival case study oraz #TweetShop.

Pierwszy dzień wydarzenia (czwartek, 16 kwietnia) to Twitter Day, podczas którego wystąpią goście specjalni m. in. Katie Lampe, Partner Manager Twitter oraz Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Stephen D. Mull. Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO. Marki, o których będziemy rozmawiać, to m. in.: Orange Polska, Samsung Electronics Polska, Coca-Cola, Fiat, Tesco czy Audioteka. Z prelekcją wystąpi też 140 Media – wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. W przerwie pomiędzy prelekcjami uruchomiony będzie TweetShop, w którym za tweeta będzie można nabyć najróżniejsze gadżety.

Drugiego dnia (piątek, 17 kwietnia) – Social Media Day – na uczestników czeka kilkanaście prelekcji o różnorodnej tematyce: usłyszymy m. in. o serwisach: LinkedIn, Hootsuite, Facebook, YouTube, Snapchat czy sekretach tworzenia dobrego contentu oraz wideo dla społeczności. Pierwszym gościem specjalnym drugiego dnia konferencji będzie Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner. Kolejną prelekcję wygłosi Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social.
Również w piątek zobaczymy prezentacje konkursowe agencji walczących w konkursie Case Study Festival o tytuł Social Media SuperStar! Na zgłoszenie do konkursu agencje mają czas tylko do 30 marca. 

– Social Media Convent to jedyne takie wydarzenie poświęcone mediom społecznościowym w całym tego słowa znaczeniu. Liczba prelekcji i wiedza przekazana przez znakomitych, międzynarodowych gości to tylko niektóre atrakcje dostępne na gdańskiej konferencji. Równie ważny jest networking. W tym roku dwóm dniom konferencji będą towarzyszyć dwa wydania afterparty. Pierwsze odbędzie się w klubie Buffet niedaleko ECS, w surowej postindustrialnej scenerii; drugie, 24-godzinne na promie Stena Line, który w ciągu doby popłynie do Karlskrony i z powrotem. Serdecznie zapraszamy! – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Organizatorem Social Media Convent jest trójmiejska agencja Personal PR. Partnerami wydarzenia są: Twitter, 140 Media, Miasto Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Europejskie Centrum Solidarności, BAN, Falcom Social oraz Stena Line Polska. 

Wszystkie szczegóły dotyczące SMC 2015 znajdują się na stronie: www.socialmediaconvent.pl. Oficjalny hashtag wydarzenia to: #SMConvent

::

Social Media Convent to konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. Formuła spotkania to maraton wystąpień, więc przerwy w prezentacjach są tylko na lunch. Wydarzenie jest doceniane za staranny dobór prelegentów i dbałość o jakość prezentowanych wystąpień.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.