wp - grudzien 2016

InSocial: jak wydawcy mogą bronić się przed sztucznym ruchem?

Brief TV / Technologie

Jak wydawcy mogą chronić wrażliwe treści przed sztucznym ruchem? Dlaczego sztuczny ruch jest zagrożeniem dla wydawców? Jak można wykorzystać mechanizmy uwierzytelniające w marketingu? Na te i na inne pytania w najnowszym odcinku InSocial odpowiada Paweł Milcarz, partner zarządzający w sieci Interactions Europe.

-

Amerykańska firma Solve Media Inc., która jest właścicielem technologii uwierzytelniająco-reklamowej type-ins, powierzyła sieci Interactions Europe wyłączność na reprezentacje i sprzedaż tej technologii we wszystkich krajach Europy.

Type-ins to zaawansowana technologia uwierzytelniająca wprowadzona na rynek przez amerykańską firmę Solve Media, Inc., która jest jednocześnie jej globalnym operatorem. Korzystają z niej najwięksi wydawcy na całym świecie (m.in. AOL, Bauer, Meredith) oraz w Polsce (m.in. Grupa Onet, Grupa Interia, Motor-Presse). Type-ins oznacza dla wydawców przede wszystkim pełne bezpieczeństwo wrażliwych treści wydawniczych przed szkodliwymi działaniami botów i spamerów, a jednocześnie zapewnia nowe i bezpieczne zasoby reklamowe w obszarach display, pre-roll i mobile (treści mobilne i aplikacje).

W tej chwili Interactions Europe otwiera swoje biuro w Londynie, w którym docelowo pracować będzie około dziesięciu osób. Oddział ten ma odpowiadać za większość transakcji i kampanii prowadzonych w krajach Europy Zachodniej.

Sieć reklamowa Interactions Europe współpracuje z Solve Media Inc. od początku 2013 r. na zasadzie wyłącznej reprezentacji w Polsce, zarówno przed wydawcami, jak i reklamodawcami. W styczniu 2014 roku sieć uzyskała od Solve Media Inc. pełną wyłączność reprezentacyjną we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a w grudniu tego samego roku, także w krajach regionu DACH i Skandynawii. W przyszłości Interactions Europe planuje otwarcie biur w państwach Europy Południowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.