InSocial: jak wydawcy mogą bronić się przed sztucznym ruchem?

Brief TV / Technologie

Jak wydawcy mogą chronić wrażliwe treści przed sztucznym ruchem? Dlaczego sztuczny ruch jest zagrożeniem dla wydawców? Jak można wykorzystać mechanizmy uwierzytelniające w marketingu? Na te i na inne pytania w najnowszym odcinku InSocial odpowiada Paweł Milcarz, partner zarządzający w sieci Interactions Europe.

-

Amerykańska firma Solve Media Inc., która jest właścicielem technologii uwierzytelniająco-reklamowej type-ins, powierzyła sieci Interactions Europe wyłączność na reprezentacje i sprzedaż tej technologii we wszystkich krajach Europy.

Type-ins to zaawansowana technologia uwierzytelniająca wprowadzona na rynek przez amerykańską firmę Solve Media, Inc., która jest jednocześnie jej globalnym operatorem. Korzystają z niej najwięksi wydawcy na całym świecie (m.in. AOL, Bauer, Meredith) oraz w Polsce (m.in. Grupa Onet, Grupa Interia, Motor-Presse). Type-ins oznacza dla wydawców przede wszystkim pełne bezpieczeństwo wrażliwych treści wydawniczych przed szkodliwymi działaniami botów i spamerów, a jednocześnie zapewnia nowe i bezpieczne zasoby reklamowe w obszarach display, pre-roll i mobile (treści mobilne i aplikacje).

W tej chwili Interactions Europe otwiera swoje biuro w Londynie, w którym docelowo pracować będzie około dziesięciu osób. Oddział ten ma odpowiadać za większość transakcji i kampanii prowadzonych w krajach Europy Zachodniej.

Sieć reklamowa Interactions Europe współpracuje z Solve Media Inc. od początku 2013 r. na zasadzie wyłącznej reprezentacji w Polsce, zarówno przed wydawcami, jak i reklamodawcami. W styczniu 2014 roku sieć uzyskała od Solve Media Inc. pełną wyłączność reprezentacyjną we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a w grudniu tego samego roku, także w krajach regionu DACH i Skandynawii. W przyszłości Interactions Europe planuje otwarcie biur w państwach Europy Południowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.