Jak skutecznie komunikować się z klientem w branży hotelarskiej?

Brief TV / Eventy

Jak efektywnie zarządzać reputacją hotelu i zwiększyć sprzedaż? Jaka jest rola nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji w branży hotelarskiej? Kim są klienci kupujący „smart” w internecie? Jak sprzedawać im swoje produkty i usługi? Jak wykorzystać wideo online, aby pozyskać nowych gości? Jak asertywnie komunikować się z gościem oraz jak przeprowadzać trudne spotkania w zespole? Między innymi na te pytania odpowiedzi poznali uczestnicy konferencji zorganizowanej 10. marca br. przez magazyn “Brief”.

-

Tematyka wydarzenia przyciągnęła ponad 40-osobową, ekskluzywną grupę dyrektorów i menedżerów z działów marketingu i sprzedaży z hoteli z całej Polski.

Pierwszym prelegentem był Szymon Sikorski z Publiconu, który zaprezentował i przeanalizował najpopularniejsze oraz najnowsze kanały promocji dla branży hotelarskiej - m.in. Facebook, Instragram, Foursquare, Yelp, Tripadvisor. Przedstawił również propozycje metod ich wdrażania. Przekonywał, dlaczego warto próbować nowości i jak dodać brakujące elementy do swojej strategii komunikacji, aby była bardziej efektywna. Otwarta forma wykładu, niezwykła aktywność uczestników oraz ich chęć interakcji z prowadzącym, pozwoliła na dynamiczny rozwój prezentacji i wywołała dyskusję.

Przedstawiciel SzeriSzeri, Maciej Trojanowicz, przedstawił argumenty za rozpoczęciem współpracy z blogerami i vlogerami. Odpowiedział na pytania, jakie korzyści może odnieść branża turystyczna i co przynosi im wkład i subiektywne relacje osób zaangażowanych w blogosferę.

Tomasz Wacławski, reprezentujący Groupon, występował jako trzeci. Opowiedział o charakterze klientów kupujących “smart” w internecie. Jak sprzedawać produkty turystyczne rozsądnym i sprytnym klientom? Jak zachęcić osoby, które racjonalnie planują swoje budżety? Goście konferencji zapoznali się z narzędziami, jakimi mogą się posłużyć, aby pozytywnie zaskoczyć swoich klientów i takimi, dzięki którym będą krok przed konkurencją.

Prezentację na temat komunikacji asertywnej i rozwoju poprzez historie z życia wzięte przedstawiła Edyta Adamczyk z firmy szkoleniowo-doradczej MCS. Opowiedziała ona o tym, jak komunikować się w trudnych sytuacjach: jak przyjmować krytykę, jak przeprowadzać trudne spotkania, czy jak realizować zadania przy zwiększonej ilości gości.

Klamrą zamykającą spotkanie, była debata, podczas której uczestnicy podsumowali poprzedzające ją panele. Tematem rozmów była rola nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji w promowaniu miasta jako ciekawej destynacji turystycznej i biznesowej. Udział w debacie wzięli: dr Maria Schicht ze Stołecznego Biura Turystyki, Stefan Batory z iTaxi, Jakub Górnicki z Fundacji ePaństwo oraz portalu podrozniccy.com, Szymon Sikorski z Publiconu, Maciej Trojanowicz z SzeriSzeri oraz Tomasz Wacławski z Groupona. Moderatorem spotkania był Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu “Brief”.

Partnerem konferencji był Groupon.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.