Migam.org idzie w crowdfunding. Możesz zostać ich inwestorem

Migam.org idzie w crowdfunding. Możesz zostać ich inwestorem

Brief.pl / Aktualności

Chcesz zainwestować w firmę z rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”? Masz taką możliwość. Firma Migam.org właśnie rozpoczęła akcję crowdfundingową, w której oferuje udziały w spółce.

-

Migam.org to startup, który w 2014 roku znalazł się na drugim miejscu rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Firma pracuje nad stworzeniem wygodnego i uniwersalnego, wirtualnego tłumacza języka migowego. Migam.org.pl realizuje projekt w oparciu o sieć neuronową – program komputerowy, który sam się uczy – oraz technologię Kinect.

Ale to nie wszystko. Migam.org chce być Uberem dla tłumaczy języka migowego. Tworzy platformę, która docelowo ma w prosty sposób łączyć poprzez urządzenia mobilne osoby niesłyszące z tłumaczami. Na całym świecie.

- W końcu znaleźliśmy swój model biznesowy, który pozwala nam łączyć działalność społeczną z biznesem. W 2014 roku wykonaliśmy ponad 10 000 tłumaczeń dla naszych głuchych użytkowników. Aż 95 proc. z nich jest zadowolonych z jakości usług. Obecnie obsługujemy 27 klientów instytucjonalnych, z których 99 proc. postanowiło przedłużyć umowę na następny rok. Do końca roku planujemy zwiększyć tą liczbę kilkukrotnie - chwali startup się doceniony przez „Brief”. - Pośredniczymy w rozmowach między głuchymi interesantami a słyszącymi pracownikami instytucji. Tłumacz zdalny działa za pośrednictwem smartfona, tabletu lub przeglądarki. Korzystający łączy się on-lnie z naszym pracownikiem posługującym się językiem migowym, który z kolei umożliwia komunikację z klientem. Dzięki naszej usłudze osoba niesłysząca może załatwić sprawę z domu, ulicy, urzędu.

W akcji w serwisie Beesfund Migam.org chce zebrać od internautów 400 tys. zł. Dlaczego tyle? - To spora kwota, ale pozwoli ona uruchomić nowe produkty i oddziały w innych krajach, rozwinąć sprzedaż i marketing - wyjaśnia w rozmowie z „Birefem” Przemysław Kuśmierek, CEO Migam.org.

Żeby pomóc polskiemu startupowi zrealizować ten cel trzeba zainwestować co najmniej 50 zł. Tyle właśnie kosztuje jedna akcja Migam.org. W akcji prowadzonej w serwisie Beesfund została wystawiona pula 8 tys. akcji spółki, co stanowi 8 proc. udziałów w firmie.

Jak łatwo policzyć, Migam.org w tej chwili jest wyceniana na 5 mln zł.

Jak to w akcjach crowdfundingowych bywa, cel finansowy, choć jest kluczowy, nie jest jedynym powodem decydującym o starcie takiej akcji. Migam.org liczy także na to, że działania w serwisie Beesfund przełożą się na wzrost świadomości marki. - Osoby kupujące to naturalni ambasadorowie marki. Liczymy, że pomoże nam to w dotarciu do nowych klientów - wyjaśnia Kuśmierek.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.