Migam.org idzie w crowdfunding. Możesz zostać ich inwestorem

Migam.org idzie w crowdfunding. Możesz zostać ich inwestorem

Brief.pl / Aktualności

Chcesz zainwestować w firmę z rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”? Masz taką możliwość. Firma Migam.org właśnie rozpoczęła akcję crowdfundingową, w której oferuje udziały w spółce.

-

Migam.org to startup, który w 2014 roku znalazł się na drugim miejscu rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Firma pracuje nad stworzeniem wygodnego i uniwersalnego, wirtualnego tłumacza języka migowego. Migam.org.pl realizuje projekt w oparciu o sieć neuronową – program komputerowy, który sam się uczy – oraz technologię Kinect.

Ale to nie wszystko. Migam.org chce być Uberem dla tłumaczy języka migowego. Tworzy platformę, która docelowo ma w prosty sposób łączyć poprzez urządzenia mobilne osoby niesłyszące z tłumaczami. Na całym świecie.

- W końcu znaleźliśmy swój model biznesowy, który pozwala nam łączyć działalność społeczną z biznesem. W 2014 roku wykonaliśmy ponad 10 000 tłumaczeń dla naszych głuchych użytkowników. Aż 95 proc. z nich jest zadowolonych z jakości usług. Obecnie obsługujemy 27 klientów instytucjonalnych, z których 99 proc. postanowiło przedłużyć umowę na następny rok. Do końca roku planujemy zwiększyć tą liczbę kilkukrotnie - chwali startup się doceniony przez „Brief”. - Pośredniczymy w rozmowach między głuchymi interesantami a słyszącymi pracownikami instytucji. Tłumacz zdalny działa za pośrednictwem smartfona, tabletu lub przeglądarki. Korzystający łączy się on-lnie z naszym pracownikiem posługującym się językiem migowym, który z kolei umożliwia komunikację z klientem. Dzięki naszej usłudze osoba niesłysząca może załatwić sprawę z domu, ulicy, urzędu.

W akcji w serwisie Beesfund Migam.org chce zebrać od internautów 400 tys. zł. Dlaczego tyle? - To spora kwota, ale pozwoli ona uruchomić nowe produkty i oddziały w innych krajach, rozwinąć sprzedaż i marketing - wyjaśnia w rozmowie z „Birefem” Przemysław Kuśmierek, CEO Migam.org.

Żeby pomóc polskiemu startupowi zrealizować ten cel trzeba zainwestować co najmniej 50 zł. Tyle właśnie kosztuje jedna akcja Migam.org. W akcji prowadzonej w serwisie Beesfund została wystawiona pula 8 tys. akcji spółki, co stanowi 8 proc. udziałów w firmie.

Jak łatwo policzyć, Migam.org w tej chwili jest wyceniana na 5 mln zł.

Jak to w akcjach crowdfundingowych bywa, cel finansowy, choć jest kluczowy, nie jest jedynym powodem decydującym o starcie takiej akcji. Migam.org liczy także na to, że działania w serwisie Beesfund przełożą się na wzrost świadomości marki. - Osoby kupujące to naturalni ambasadorowie marki. Liczymy, że pomoże nam to w dotarciu do nowych klientów - wyjaśnia Kuśmierek.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.