Festiwal BOSS wystartował!

Festiwal BOSS wystartował!

Brief.pl / Patronaty

Wracamy z tegoroczną – już XII– edycją największego festiwalu biznesu w Polsce. Przed Wami pięć dni wypełnionych po brzegi praktyczną wiedzą z zakresu biznesu i rozwoju osobistego. Mowa oczywiście o Festiwalu BOSS, zeszłorocznym Studenckim Projekcie Roku wg PZU Kariera, który odbędzie się w dniach 23-27 marca, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Czym zaskoczymy Was tym razem?

-

 

Gośćmi specjalnymi będą: Jacek Rozenek - człowiek wielu talentów, aktor, trener nowej generacji; Michał Sadowski - chodząca kreatywność z Brand24; Łukasz Zych - innowator i założyciel Ceneo, Domodi, Homebook; słuchany przez biznes Andrzej Blikle oraz żywa legenda polskiego biznesu – Roman Kluska (Optimus SA, Onet.pl).

Będziecie mieli możliwość posłuchania ich historii – żywych przykładów na to, że sukces można osiągnąć ciężką pracą i determinacją. To jednak nie wszystko – jak co roku, nie zabraknie okazji do networkingu, wymienienia się doświadczeniami czy uzyskania odpowiedzi na nurtujące Was pytania odnośnie biznesu. 

PS. Studenci Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu dostają od nas zwolnienia rektorskie! Zapraszamy na oficjalną stronę Festiwalu BOSS: www.wroclaw.festiwalboss.pl oraz do śledzenia Dolnośląskiego Studenckiego Forum BCC na Facebooku, Twitterze i Instagramie!

Magazyn "Brief" objął festiwal swoim patronatem.

Szczegółowy harmonogram oraz zapisy dostępne są na stronie:

www.festiwalboss.pl/wroclaw/harmonogram

www.festiwalboss.pl/wroclaw/zapisy

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.