Narodowy pełen kreatywnych

Brief TV / Eventy

12 marca 2015 roku Stadion Narodowy po brzegi wypełnił się kreatywnymi ludźmi. To właśnie tam odbyła się jubileuszowa, piąta już gala, zorganizowana przez magazyn „Brief”, z okazji wręczenia wyróżnień laureatom rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

-

 

Podczas uroczystości miała miejsce także debata na temat kreatywnego środowiska w firmie. Po zakończeniu części oficjalnej, nie zabrakło inspirujących rozmów kuluarowych, które mamy nadzieję, że będą początkiem tworzenia biznesów, o których będziemy mogli pisać w kolejnych wydaniach naszego magazynu. 

Dla Brieftv przygotowane we współpracy z Michał Gmitruk Production. www.gmitruk.com

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.