Narodowy pełen kreatywnych

Brief TV / Eventy

12 marca 2015 roku Stadion Narodowy po brzegi wypełnił się kreatywnymi ludźmi. To właśnie tam odbyła się jubileuszowa, piąta już gala, zorganizowana przez magazyn „Brief”, z okazji wręczenia wyróżnień laureatom rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

-

 

Podczas uroczystości miała miejsce także debata na temat kreatywnego środowiska w firmie. Po zakończeniu części oficjalnej, nie zabrakło inspirujących rozmów kuluarowych, które mamy nadzieję, że będą początkiem tworzenia biznesów, o których będziemy mogli pisać w kolejnych wydaniach naszego magazynu. 

Dla Brieftv przygotowane we współpracy z Michał Gmitruk Production. www.gmitruk.com

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.