Najbardziej kreatywni: Artur Kurasiński

Brief TV / Ludzie

Artur Kurasiński to zdobywca czwartego miejsca tegorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Opowiada o tym, czy bycie kreatywnym opłaca się, czy ta cecha jest zauważana w polskich przedsiębiorstwach oraz na czym ona polega. Prezes firmy Fokus podkreśla również, że warto dofinansowywać kreatywne przedsięwzięcia.

-

Artur Kurasiński to człowiek-orkiestra – przedsiębiorca, bloger, vloger, inwestor i mentor. Z branżą internetową związany juz od 15 lat. Jego pierwsza firma to portal muzyczny Nuta.pl, który założył w 1999 roku.

Fokus to jego najnowsza firma, którą współtworzy z Mateuszem Belataffem. Oferuje ona narzędzia analityczno-wnioskujące, które pozwalają na zgromadzenie w jednym miejscu informacji z wielu źródeł, takich jak strony internetowe czy media społecznościowe. Ponadto pod marką Fokus powstała aplikacja Muse – jej celem jest pomiar i analiza danych pochodzących z serwisu YouTube. Ten kreatywny przedsiębiorca jest również współauorem spotkań organizowanych w Auli Polskiej oraz konkursu Aulery.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?