Najbardziej kreatywni: Artur Kurasiński

Brief TV / Ludzie

Artur Kurasiński to zdobywca czwartego miejsca tegorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Opowiada o tym, czy bycie kreatywnym opłaca się, czy ta cecha jest zauważana w polskich przedsiębiorstwach oraz na czym ona polega. Prezes firmy Fokus podkreśla również, że warto dofinansowywać kreatywne przedsięwzięcia.

-

Artur Kurasiński to człowiek-orkiestra – przedsiębiorca, bloger, vloger, inwestor i mentor. Z branżą internetową związany juz od 15 lat. Jego pierwsza firma to portal muzyczny Nuta.pl, który założył w 1999 roku.

Fokus to jego najnowsza firma, którą współtworzy z Mateuszem Belataffem. Oferuje ona narzędzia analityczno-wnioskujące, które pozwalają na zgromadzenie w jednym miejscu informacji z wielu źródeł, takich jak strony internetowe czy media społecznościowe. Ponadto pod marką Fokus powstała aplikacja Muse – jej celem jest pomiar i analiza danych pochodzących z serwisu YouTube. Ten kreatywny przedsiębiorca jest również współauorem spotkań organizowanych w Auli Polskiej oraz konkursu Aulery.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.