Duet Kreatywny: Daria Pawlewska i Oliwia Gede

Brief TV / Ludzie

Daria Pawlewska i Oliwia Gede, zdobywczynie 42. miejsca w rankingu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie, mówią między innymi o tym jak stworzyć idealne środowisko pracy oraz o tym, jak wyzwala się kreatywność w redakcji "Kukbuka".

-

Daria Pawlewska i Oliwia Gede  to twórczynie niebanalnego magazynu kulinarnego „Kukbuk”. Przełamały one tradycyjną formę wydawniczą i  postanowiły wzbogacić publikowane przepisy o historie osób, które dania przygotowują. Laureatki tegorocznej edycji rankingu 50 kreatywnych tworzą dla ludzi, którzy lubią jeść i których interesuje kultura jedzenia.

W magazynie można znaleźć felietony poświęcone przeróżnym potrawom oraz apetyczne zdjęcia opisywanych dań – autorami jednak nie są znane osoby czy celebryci. Pomysł na „Kukbuka” narodził się w głowach trzech twórczych kobiet: Bianki Pawlewskiej, Darii Pawlewskiej i Oliwii Gede, a za całość odpowiada zakochana w dobrym jedzeniu redakcja oraz piszący o nim blogerzy. -Współpracujemy z ludźmi z całego świata. Technologie dają możliwość otwarcia się, tworzą olbrzymią przestrzeń dla kreatywności, ale epicentrum naszej twórczości jest oczywiście kuchnia!- mówi Oliwia Gede.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.