Duet Kreatywny: Daria Pawlewska i Oliwia Gede

Brief TV / Ludzie

Daria Pawlewska i Oliwia Gede, zdobywczynie 42. miejsca w rankingu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie, mówią między innymi o tym jak stworzyć idealne środowisko pracy oraz o tym, jak wyzwala się kreatywność w redakcji "Kukbuka".

-

Daria Pawlewska i Oliwia Gede  to twórczynie niebanalnego magazynu kulinarnego „Kukbuk”. Przełamały one tradycyjną formę wydawniczą i  postanowiły wzbogacić publikowane przepisy o historie osób, które dania przygotowują. Laureatki tegorocznej edycji rankingu 50 kreatywnych tworzą dla ludzi, którzy lubią jeść i których interesuje kultura jedzenia.

W magazynie można znaleźć felietony poświęcone przeróżnym potrawom oraz apetyczne zdjęcia opisywanych dań – autorami jednak nie są znane osoby czy celebryci. Pomysł na „Kukbuka” narodził się w głowach trzech twórczych kobiet: Bianki Pawlewskiej, Darii Pawlewskiej i Oliwii Gede, a za całość odpowiada zakochana w dobrym jedzeniu redakcja oraz piszący o nim blogerzy. -Współpracujemy z ludźmi z całego świata. Technologie dają możliwość otwarcia się, tworzą olbrzymią przestrzeń dla kreatywności, ale epicentrum naszej twórczości jest oczywiście kuchnia!- mówi Oliwia Gede.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.