TVN w rękach nowego właściciela. Jest też nowy szef "Faktów"

TVN w rękach nowego właściciela. Jest też nowy szef "Faktów"

Brief.pl / Aktualności

Scripps Networks – firma rodzinna z 140-letnią historią kupiła pakiet większościowy TVN za 584 mln euro. Nowym redaktorem naczelnym „Faktów” został Adami Pieczyński, który zastąpił Kamila Durczoka.

-

Brytyjska spółka Southbank Media Ltd., która należy do amerykańskiego koncernu Scripps Network przejęła około 52,7 proc. udziałów w TVN S.A. Koncern za pakiet zapłacił 584 mln euro. Ponadto przejmuje dług o wartości 840 mln euro. Scripps Networks związana jest z produkcją treści o tematyce lifestylowej, kulinarnej i podróżniczej  w telewizji i internecie.

W związku z natychmiastowym rozstaniem się Kamila Durczoka ze stacją TVN nowym redaktorem naczelnym „Faktów” został Adam Pieczyński. Pełnił on tę funkcję juz wcześniej, przed przyjściem do redakcji Durczoka. Obecnie kieruje on także TVN24 Biznes i Świat. TVN nie komentuje zmian redakcyjnych w swojej stacji.

Tagi:

tvn fakty

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.