TVN w rękach nowego właściciela. Jest też nowy szef "Faktów"

TVN w rękach nowego właściciela. Jest też nowy szef "Faktów"

Brief.pl / Aktualności

Scripps Networks – firma rodzinna z 140-letnią historią kupiła pakiet większościowy TVN za 584 mln euro. Nowym redaktorem naczelnym „Faktów” został Adami Pieczyński, który zastąpił Kamila Durczoka.

-

Brytyjska spółka Southbank Media Ltd., która należy do amerykańskiego koncernu Scripps Network przejęła około 52,7 proc. udziałów w TVN S.A. Koncern za pakiet zapłacił 584 mln euro. Ponadto przejmuje dług o wartości 840 mln euro. Scripps Networks związana jest z produkcją treści o tematyce lifestylowej, kulinarnej i podróżniczej  w telewizji i internecie.

W związku z natychmiastowym rozstaniem się Kamila Durczoka ze stacją TVN nowym redaktorem naczelnym „Faktów” został Adam Pieczyński. Pełnił on tę funkcję juz wcześniej, przed przyjściem do redakcji Durczoka. Obecnie kieruje on także TVN24 Biznes i Świat. TVN nie komentuje zmian redakcyjnych w swojej stacji.

Tagi:

tvn fakty

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.