Najbardziej kreatywny: Michał Sadowski

Brief.pl / Ludzie

Michał Sadowski, zdobywca pierwszego miejsca w rankingu 50. najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie, mówi między innymi o tym, jakie są, jego zdaniem, składniki kreatywnego biznesu. Prezes i założyciel firmy Brand24 odpowiada również na pytanie o to, co sprawia mu największą satysfakcję przy okazji prowadzenia swojej działalności gospodarczej.

-

Michał Sadowski jest przedsiębiorcą niebanalnym, związanym z branżą internetową od ponad 10 lat. Po ukończeniu studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej współtworzył m. in. takie serwisy jak Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl.

Założona przez niego firma Brand24 w ciągu zaledwie trzech lat zdobyła dominującą pozycję na rynku monitoringu internetu w Polsce, zdobywając nagrody w takich konkursach jak Aulery 2012, Ekomersy 2012 oraz Mobile Trend Awards 2013. Sadowski nie poprzestaje jednak na rynku lokalnym - jego ambicją jest, by w ciągu najbliższych lat firma Brand24 stała się światowym liderem w swojej branży. Już teraz spółka ma kilkudziesięciu klientów z całego świata, od San Francisco po Dżakartę.

Michała Sadowskiego doceniliśmy, ponieważ udowodnił, że potrafi zarządzać globalnym startupem jednocześnie operując z Polski oraz dlatego, że w kreatywny sposób buduje wizerunek swój i Brand24.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.