Najbardziej kreatywny: Michał Sadowski

Brief.pl / Ludzie

Michał Sadowski, zdobywca pierwszego miejsca w rankingu 50. najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie, mówi między innymi o tym, jakie są, jego zdaniem, składniki kreatywnego biznesu. Prezes i założyciel firmy Brand24 odpowiada również na pytanie o to, co sprawia mu największą satysfakcję przy okazji prowadzenia swojej działalności gospodarczej.

-

Michał Sadowski jest przedsiębiorcą niebanalnym, związanym z branżą internetową od ponad 10 lat. Po ukończeniu studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej współtworzył m. in. takie serwisy jak Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl.

Założona przez niego firma Brand24 w ciągu zaledwie trzech lat zdobyła dominującą pozycję na rynku monitoringu internetu w Polsce, zdobywając nagrody w takich konkursach jak Aulery 2012, Ekomersy 2012 oraz Mobile Trend Awards 2013. Sadowski nie poprzestaje jednak na rynku lokalnym - jego ambicją jest, by w ciągu najbliższych lat firma Brand24 stała się światowym liderem w swojej branży. Już teraz spółka ma kilkudziesięciu klientów z całego świata, od San Francisco po Dżakartę.

Michała Sadowskiego doceniliśmy, ponieważ udowodnił, że potrafi zarządzać globalnym startupem jednocześnie operując z Polski oraz dlatego, że w kreatywny sposób buduje wizerunek swój i Brand24.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.