InteractiveStock.pl: bank grafiki, jakiego jeszcze nie było

InteractiveStock.pl: bank grafiki, jakiego jeszcze nie było

Brief.pl / Technologie

Pod adresem interactivestock.pl działa nowy polski bank zdjęć, inny niż wszystkie, które znaliśmy dotychczas. Można by zażartować, że poza przyciskami “Szukaj” i “Pobierz”, w InteractiveStock wszystko działa inaczej niż na zwykłych stockach.

-
SPONSOROWANE

Po pierwsze: tu nie można wystawiać zdjęć na sprzedaż. Wszystko, co jest dostępne w serwisie – a znajduje się tam w tej chwili przeszło 200 000 wysokiej jakości obrazów i każdego dnia przybywają nowe – pochodzi z własnych zasobów właściciela serwisu.

Po drugie, i znacznie ważniejsze: InteractiveStock pozwala edytować obrazy przed zakupem. Każdy z nich użytkownik może bezpośrednio w aplikacji otworzyć do edycji i zmienić w nim niemal wszystko. W edytorze InteractiveStock mamy do dyspozycji narzędzia drag&drop, okno warstw, efekty i fitry graficzne; wolno również ingerować w poszczególne elementy kompozycji (postaci, przedmioty, tła): możemy je dodawać, usuwać i wymieniać na inne, o dokładnie określonych przez nas właściwościach (np. w przypadku postaci – w danym wieku, w danego rodzaju stroju itp.).

Wszystkie obrazy można pobrać jako płaskie grafiki rastrowe, takie jak pobiera się ze zwykłych stocków, ale można też pobrać źródłowe pliki .psd i .svg, przygotowane do dalszej edycji w programie graficznym (obiekty na osobnych, uporządkowanych i opisanych warstwach).

Po trzecie: w InteractiveStock nie kupuje się pojedynczych zdjęć. Dostępne są roczne abonamenty na korzystanie z usługi. Abonamenty te są znacznie tańsze niż w najtańszych stockach. Dlaczego?

– Nasza usługa w nazwie “stock”, ale nie jest giełdą obrazków – mówi Marcin Burda, prezes InteractiveStock – Mamy własny, mocno uproszczony model zdobywania zasobów. Dzięki temu możemy zaproponować użytkownikom bardzo dobre ceny.

Za najtańszy abonament z funkcją edycji online i pobierania plików źródłowych zapłacimy 240 zł. Z pakietem tym otrzymujemy 2 GB rocznego limitu pobierania, który pozwala nam ściągnąć ogółem do 100 warstwowych .psd/.svg lub do 2000 płaskich obrazów w rozdzielczości 1920 ✕ 1440 px. Najtańszy abonament bez zaawansowanych funkcji (pozwalający pobierać płaskie obrazy o wymiarach do 1024×768 px) kosztuje 120 zł i daje 500 MB rocznego limitu pobierania (co wystarcza do pobrania około 1500 grafik i ilustracji w rozmiarze 1024×768 px).

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.