Akademia Wideo - nowy projekt mentoringowy Onetu

Brief.pl / Inspiracje

W najnowszym odcinku InSocial Wojtek Wieman i Kuba Jankowski z Onetu opowiadają o nowym projekcie mentoringowym portalu - Akademii Wideo.

-

Akademia Wideo to dwuletni projekt mentoringowy Onetu. Jest adresowany do twórców, którzy chcą albo zacząć swoją przygodę z YouTubem, albo chcą rozwinąć swoją działalność na tej platformie. W ciągu dwóch lat trwania programu jego uczestnicy wezmą udział w szkoleniu przeprowadzonym przez ekspertów i uznanych twórców internetowym, uzyskają wsparcie sprzętowe od Onetu oraz wsparcie finansowe, co ma pozwolić adeptom Akademii Wideo skupić się na tworzeniu treści wideo.

W pierwszej edycji programu weźmie udział 15 osób. Twórcy Akademii Wideo mają nadzieję, że choć połowa z nich w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy zasili czołówkę polskich twórców internetowych.

Więcej informacji o Akademii Wideo można uzyskać na stronie internetowej inicjatywy - akademiavideo.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.