Mała Firma ALL Inclusive „Podatki i ZUS – czyli jak to zrobić najtaniej”

Mała Firma ALL Inclusive „Podatki i ZUS – czyli jak to zrobić najtaniej”

Brief.pl / Patronaty

Już 19 marca o godz. 18:00 odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Mała Firma ALL INCLUSIVE Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście”. „Brief” objął wydarzenie patronatem.

-

Podczas praktycznego warsztatu w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach uczestnicy zapoznają się z tematyką podatków oraz ubezpieczeń społecznych.

Warsztat pt. „Podatki i ZUS – czyli jak to zrobić najtaniej” poprowadzi Ekspert Programu z zakresu ubezpieczeń i podatków – Zbigniew Maciej Szymik, Dyrektor Generalny Grupy LEADER. Młodzi Przedsiębiorcy będą mieli okazję szczegółowo rozpoznać formy prowadzenia oraz opodatkowania działalności gospodarczej i które z nich wybierać, a także które rodzaje zatrudnienia mogą pomóc młodej firmie obniżyć koszty pracy. Ponadto dowiedzą się, jak poprawić płynność finansową poprzez wybór formy rozliczeń z fiskusem oraz jakie ulgi podatkowe można otrzymać prowadząc małe przedsiębiorstwo.

Cykl spotkań Mała Firma ALL INCLUSIVE jest podstawowym elementem Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście. W kolejnych miesiącach uczestnicy Programu będą mogli wziąć udział w warsztatach z kluczowych obszarów wiedzy z punktu widzenia prowadzenia młodego biznesu: marketingu i nowych mediów, prawa, sprzedaży, finansów, przywództwa oraz PR.

W przygotowaniu są także wydarzenia wraz z Partnerami Organizacyjnymi Programu: Zabrzańskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie, Biurem Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów w Dąbrowie Górniczej oraz Sosnowieckim Parkiem Naukowo-Technologicznym. Po raz drugi odbędzie się  także Konkurs „Młody Przedsiębiorca Roku”, którego finał oraz całej edycji będzie mieć miejsce w ramach Europejskiego Forum Młodych Przedsiębiorców podczas V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach (12-14.10.2015 r.).

Więcej informacji oraz zapisy na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org. Udział w wydarzeniach Programu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.