Marcin Kryjom i D35: biznes z efektami specjalnymi

Brief TV / Inspiracje

Czym zajmuje się studio D35? Jakie były jego początki? Jakie wyzwania stoją przed szefem studia preprodukcyjnego, produkcyjnego i postprodukcyjnego? I wreszcie, jaka jest przyszłość wideo? Na nasze pytania opowiada Marcin Kryjom, założyciel studia D35.

-

Marcin Kryjom jest jednym z wyróżnionych w tegorocznym zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”, w ramach którego doceniamy przede wszystkim twórcze podejście do biznesu. I tego właśnie Kryjomowi zdecydowanie nie można odmówić. Przedstawiamy kolorystę i producenta, który, tworząc studio D35, zapełnił filmową niszę w Polsce. Dziś odnajduje się również na zagranicznych rynkach.

Studio D35 zdobyło zaufanie twórców, producentów, scenarzystów i reżyserów. To właśnie dla nich doświadczony kolorysta, Marcin Kryjom, stworzył to wyjątkowe miejsce na warszawskiej mapie branży filmowej. Powstało na 1800 mkw starej hali montażowej motocykli Osa i znajduje się w SOHO Creative District. Oferuje obsługę podmiotów branży filmowej, reklamowej i telewizyjnej, a także wsparcie technologiczne i organizacyjno-logistyczne.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.