Hand Made z szefem ds. rozwoju

Hand Made z szefem ds. rozwoju

Brief.pl / Ludzie

Dominik Koza objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w agencji Hand Made.

-

Koza jet związany z Hand Made od pięciu lat - pracował w dziale kreacji, był kreatywnym wsparciem dla działów new business i PR oraz uczestniczył w rekrutacjach. Cztery lata temu zainicjował rozwój kompetencji interaktywnych w agencji.

-  Przez długi czas wpisywaliśmy się w powiedzenie „szewc bez butów chodzi”. Intensywnie zajmowaliśmy się naszymi klientami, rozwijaliśmy ich marki, a brakowało nam czasu dla siebie. Nowe stanowisko to właśnie więcej czasu na rozwój naszych projektów wewnętrznych, a równolegle z nimi też kilka planów na nowe usługi i produkty - komentuje Dominik Koza.

X

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.