wp - grudzien 2016

Hand Made z szefem ds. rozwoju

Hand Made z szefem ds. rozwoju

Brief.pl / Ludzie

Dominik Koza objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w agencji Hand Made.

-

Koza jet związany z Hand Made od pięciu lat - pracował w dziale kreacji, był kreatywnym wsparciem dla działów new business i PR oraz uczestniczył w rekrutacjach. Cztery lata temu zainicjował rozwój kompetencji interaktywnych w agencji.

-  Przez długi czas wpisywaliśmy się w powiedzenie „szewc bez butów chodzi”. Intensywnie zajmowaliśmy się naszymi klientami, rozwijaliśmy ich marki, a brakowało nam czasu dla siebie. Nowe stanowisko to właśnie więcej czasu na rozwój naszych projektów wewnętrznych, a równolegle z nimi też kilka planów na nowe usługi i produkty - komentuje Dominik Koza.

X

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.