LifeTube, czyli 80 mln na miesiąc

Brief TV / Ludzie

O możliwościach, jakie niesie ze sobą serwis YouTube, blaskach i cieniach współpracy reklamowej oraz korzyściach z udziału w programie partnerskim opowiadają Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski, twórcy platformy LifeTube, wspierającej działalność tzw. youtuberów.

-

Sieć LifeTube to w tej chwili lider branży zajmującej się łączeniem twórców internetowych z markami, które chcą wykorzystać popularność jaką cieszy się wideo w sieci. Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski to eksperci z tej dziedziny. Ich firma w tej chwili współpracuje z takimi twórcami jak Abstrachuje TV, AdBuster, Niekryty Krytyk, Polimaty, SA Wardęga czy SciFun. - Mamy w sieci ponad 12 mln stałych subskrybentów i około 80 mln wyświetleń miesięcznie - zauważa Barbara Sołtysińska.

Materiał, który możecie Państwo obejrzeć w Brief TV jest podstawą okładkowego wywiadu najnowszego wydania magazynu "Brief".

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.