LifeTube, czyli 80 mln na miesiąc

Brief TV / Ludzie

O możliwościach, jakie niesie ze sobą serwis YouTube, blaskach i cieniach współpracy reklamowej oraz korzyściach z udziału w programie partnerskim opowiadają Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski, twórcy platformy LifeTube, wspierającej działalność tzw. youtuberów.

-

Sieć LifeTube to w tej chwili lider branży zajmującej się łączeniem twórców internetowych z markami, które chcą wykorzystać popularność jaką cieszy się wideo w sieci. Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski to eksperci z tej dziedziny. Ich firma w tej chwili współpracuje z takimi twórcami jak Abstrachuje TV, AdBuster, Niekryty Krytyk, Polimaty, SA Wardęga czy SciFun. - Mamy w sieci ponad 12 mln stałych subskrybentów i około 80 mln wyświetleń miesięcznie - zauważa Barbara Sołtysińska.

Materiał, który możecie Państwo obejrzeć w Brief TV jest podstawą okładkowego wywiadu najnowszego wydania magazynu "Brief".

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.