LifeTube, czyli 80 mln na miesiąc

Brief TV / Ludzie

O możliwościach, jakie niesie ze sobą serwis YouTube, blaskach i cieniach współpracy reklamowej oraz korzyściach z udziału w programie partnerskim opowiadają Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski, twórcy platformy LifeTube, wspierającej działalność tzw. youtuberów.

-

Sieć LifeTube to w tej chwili lider branży zajmującej się łączeniem twórców internetowych z markami, które chcą wykorzystać popularność jaką cieszy się wideo w sieci. Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski to eksperci z tej dziedziny. Ich firma w tej chwili współpracuje z takimi twórcami jak Abstrachuje TV, AdBuster, Niekryty Krytyk, Polimaty, SA Wardęga czy SciFun. - Mamy w sieci ponad 12 mln stałych subskrybentów i około 80 mln wyświetleń miesięcznie - zauważa Barbara Sołtysińska.

Materiał, który możecie Państwo obejrzeć w Brief TV jest podstawą okładkowego wywiadu najnowszego wydania magazynu "Brief".

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.