#DlaWiększejIdei – case study

Brief.pl / Inspiracje

#DlaWiększejIdei - to hasło zrealizowanej niedawno, przez agencję GoldenSubmarine, kampanii Idea Expert, której głównym założeniem było zachęcenie Polaków do spełniania swoich marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków. Czy udało się osiągnąć cel? Przyjrzymy się temu..

-

Każdy z nas ma jakieś pomysły, cele czy marzenia, które pragnie zrealizować. To może być nowy samochód, wakacje w dalekim kraju albo rozwój zawodowy. To właśnie są nasze Większe Idee, których realizację z różnych powodów odkładamy na później, najczęściej ze względu na brak odpowiednich środków finansowych. Naszą akcją chcieliśmy pokazać, że tak wcale być nie musi. Własną Większą Ideę możemy urzeczywistnić już dziś. Wystarczą tylko: sprytny plan, zmiana codziennych nawyków, dobry kredyt i przemyślane pomysły na spłacanie jego rat.

Kampanię #DlaWiększejIdei zrealizowaliśmy dla Idea Expert – jednej z największych firm pośrednictwa finansowego w Polsce, specjalizującej się w kredytach. Na jej potrzeby stworzyliśmy specjalny serwis internetowy, w którym obejrzeć można było filmy z pięciorgiem znanych polskich blogerów. Eksperci w dziedzinach podróży, mody, sportu i zdrowego życia prezentowali autorskie pomysły na realizację swoich Większych Idei.

Dynamiczny serwis łatwo skłaniał internautów do interakcji. Rozsiane po stronie krótkie informacje poprzedzone hashtagami przedstawiały ważne i przydatne w oszczędzaniu wskazówki. Internauta mógł uruchomić specjalny quiz InspiRATOR, który podpowiadał, jak w codziennych sytuacjach w pracy, w domu czy w czasie wolnym można odłożyć pieniądze i przeznaczyć je na spokojną spłatę rat kredytu.

Ważnym elementem akcji był również konkurs dla internautów. Jego uczestnicy mieli za zadanie nakręcić filmy, na których pokazywali swoje sposoby na oszczędzanie #DlaWiększejIdei. Im bardziej były pomysłowe, tym większą miały szansę na wygraną. A było o co walczyć. Nagrodą główną ufundowaną przez organizatora był skuter, a nagrodami cotygodniowymi - czytniki Kindle. Dodatkowo, dzięki Idea Expert każdy z blogerów mógł przyznać własne, specjalne wyróżnienie. I tak, surfer i przedsiębiorca Jacek Gadzinowski przekazał zwycięzcy kurs kitesurfingu. Z kolei znawczyni mody Radzka wręczyła markową torebkę Furla Candy Satchel. Kolejni blogerzy - Fotograf w podróży, Szafeczka i Sylwia Gaczorek przekazali kamerę GoPro, inteligentną zabawkę Bo Yana z iPadem i stylowy rower. 

Po starcie akcji internauci wyświetlili filmy z blogerami 1 315 000 razy i oddali blisko 25 tysięcy głosów na konkursowe filmy. Około 1500 użytkowników ukończyło quiz InspiRATOR. Średnio internauta spędzał na www.dlawiekszejidei.pl blisko 3 min. 30 sekund. 30 proc. wizyt na stronie zostało zrealizowane poprzez urządzenia mobilne, a 10 proc. ruchu stanowiły odesłania z serwisów społecznościowych.

Kampania #DlaWiększejIdei wywołała sporo komentarzy w Internecie – aż 99,7 proc. z nich było neutralnych lub pozytywnych. Na jej temat pojawiło się również blisko 50 artykułów w różnych mediach. Akcja spotkała się więc z przychylną uwagą społeczeństwa, którzy dowiedzieli się, jak mądrze i skutecznie oszczędzać na ratę kredytu! 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.