Tony Robbins w Polsce. Kim jest mentor prezesów?

Tony Robbins w Polsce. Kim jest mentor prezesów?

Brief.pl / Inspiracje

Już 20-22 marca 2015 w Poznaniu odbędzie się konferencja - „The Way Ahead – Droga Naprzód” z Tony’m Robbins’em w roli głównej. Poznajcie sylwetkę jednego z najbardziej inspirujących mentorów biznesowych.

-
SPONSOROWANE

O klasie Tony’ego Robbinsa świadczą jego klienci. Wśród nich znaleźli się m. in. Richard Branson, Warren Buffet, Serena Williams, Andre Agassi czy Bill Clinton.

Marc Benioff prezes i jeden z założycieli Salesforce.com - jednej z największych na świecie firm z branży IT z wartością rynkową dochodzącą do 38 miliardów dolarów zdecydowanie potwierdza skuteczność biznesową Tony’ego. - Zostaliśmy wybrani przez magazyn Forbes najbardziej innowacyjną firmą świata, przez 4 kolejne lata. Nasze obroty to ponad 5 mld dolarów rocznie. Ale bez Anthony’ego Robbins’a, jego wiedzy i metod nasza firma dzisiaj by nie istniała - twierdzi Benioff.

Tony Robbins współtworzył i doradzał przy strategicznych projektach w American Express, Citibank, Donald Trump Corporation, NBC, Chrysler, Google, Disney, Cisco i wielu innych. Został uznany przez Accenture za jednego z 50 największych intelektualistów biznesu na świecie, natomiast przez Harvard Business Press był wyróżniony wśród 200 największych mentorów biznesu, z kolei American Express włączył go do grona sześciu najlepszych liderów biznesu na świecie.

- Uczestnictwo w seminarium prowadzonym przez Robbins’a jest szansą na przełomowe zmiany w życiu i biznesie, daje siłę do podjęcia ważnych decyzji, ogromną dawkę motywacji, możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczeń nie tylko prowadzącego ale i jego klientów i partnerów biznesowych - zauważają organizatorzy „The Way Ahead – Droga Naprzód”, która odbędzie się 20-22 marca 2015 w Poznaniu, a jej gwiazdą będzie Tony Robbins.

Więcej informacji na stronie: thewayahead.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?