Tony Robbins w Polsce. Kim jest mentor prezesów?

Tony Robbins w Polsce. Kim jest mentor prezesów?

Brief.pl / Inspiracje

Już 20-22 marca 2015 w Poznaniu odbędzie się konferencja - „The Way Ahead – Droga Naprzód” z Tony’m Robbins’em w roli głównej. Poznajcie sylwetkę jednego z najbardziej inspirujących mentorów biznesowych.

-
SPONSOROWANE

O klasie Tony’ego Robbinsa świadczą jego klienci. Wśród nich znaleźli się m. in. Richard Branson, Warren Buffet, Serena Williams, Andre Agassi czy Bill Clinton.

Marc Benioff prezes i jeden z założycieli Salesforce.com - jednej z największych na świecie firm z branży IT z wartością rynkową dochodzącą do 38 miliardów dolarów zdecydowanie potwierdza skuteczność biznesową Tony’ego. - Zostaliśmy wybrani przez magazyn Forbes najbardziej innowacyjną firmą świata, przez 4 kolejne lata. Nasze obroty to ponad 5 mld dolarów rocznie. Ale bez Anthony’ego Robbins’a, jego wiedzy i metod nasza firma dzisiaj by nie istniała - twierdzi Benioff.

Tony Robbins współtworzył i doradzał przy strategicznych projektach w American Express, Citibank, Donald Trump Corporation, NBC, Chrysler, Google, Disney, Cisco i wielu innych. Został uznany przez Accenture za jednego z 50 największych intelektualistów biznesu na świecie, natomiast przez Harvard Business Press był wyróżniony wśród 200 największych mentorów biznesu, z kolei American Express włączył go do grona sześciu najlepszych liderów biznesu na świecie.

- Uczestnictwo w seminarium prowadzonym przez Robbins’a jest szansą na przełomowe zmiany w życiu i biznesie, daje siłę do podjęcia ważnych decyzji, ogromną dawkę motywacji, możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczeń nie tylko prowadzącego ale i jego klientów i partnerów biznesowych - zauważają organizatorzy „The Way Ahead – Droga Naprzód”, która odbędzie się 20-22 marca 2015 w Poznaniu, a jej gwiazdą będzie Tony Robbins.

Więcej informacji na stronie: thewayahead.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.