Tony Robbins w Polsce. Kim jest mentor prezesów?

Tony Robbins w Polsce. Kim jest mentor prezesów?

Brief.pl / Inspiracje

Już 20-22 marca 2015 w Poznaniu odbędzie się konferencja - „The Way Ahead – Droga Naprzód” z Tony’m Robbins’em w roli głównej. Poznajcie sylwetkę jednego z najbardziej inspirujących mentorów biznesowych.

-
SPONSOROWANE

O klasie Tony’ego Robbinsa świadczą jego klienci. Wśród nich znaleźli się m. in. Richard Branson, Warren Buffet, Serena Williams, Andre Agassi czy Bill Clinton.

Marc Benioff prezes i jeden z założycieli Salesforce.com - jednej z największych na świecie firm z branży IT z wartością rynkową dochodzącą do 38 miliardów dolarów zdecydowanie potwierdza skuteczność biznesową Tony’ego. - Zostaliśmy wybrani przez magazyn Forbes najbardziej innowacyjną firmą świata, przez 4 kolejne lata. Nasze obroty to ponad 5 mld dolarów rocznie. Ale bez Anthony’ego Robbins’a, jego wiedzy i metod nasza firma dzisiaj by nie istniała - twierdzi Benioff.

Tony Robbins współtworzył i doradzał przy strategicznych projektach w American Express, Citibank, Donald Trump Corporation, NBC, Chrysler, Google, Disney, Cisco i wielu innych. Został uznany przez Accenture za jednego z 50 największych intelektualistów biznesu na świecie, natomiast przez Harvard Business Press był wyróżniony wśród 200 największych mentorów biznesu, z kolei American Express włączył go do grona sześciu najlepszych liderów biznesu na świecie.

- Uczestnictwo w seminarium prowadzonym przez Robbins’a jest szansą na przełomowe zmiany w życiu i biznesie, daje siłę do podjęcia ważnych decyzji, ogromną dawkę motywacji, możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczeń nie tylko prowadzącego ale i jego klientów i partnerów biznesowych - zauważają organizatorzy „The Way Ahead – Droga Naprzód”, która odbędzie się 20-22 marca 2015 w Poznaniu, a jej gwiazdą będzie Tony Robbins.

Więcej informacji na stronie: thewayahead.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.