Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście

Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście

Brief.pl / Patronaty

Magazyn "Brief" objął patronatem program "Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście".

-

Program „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” jest projektem skierowanym do Młodych Przedsiębiorców, którzy nie ukończyli jeszcze 35-go roku życia i prowadzą firmę nie dłużej niż trzy lata.

Założeniem programu jest rozwój kompetencji Młodych Przedsiębiorców oraz współpraca środowisk gospodarczych z administracją samorządową na rzecz ludzi młodych i sektora MŚP w Aglomeracji Śląskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Młodych Przedsiębiorców. Naszym głównym celem jest dążenie do rozwoju kompetencji przedstawicieli młodego biznesu i integracji tego środowiska w celu ułatwienia przetrwania pierwszych lat prowadzenia własnego biznesu.

Więcej informacji o programie: mlodyprzedsiebiorca.org.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.