Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście

Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście

Brief.pl / Patronaty

Magazyn "Brief" objął patronatem program "Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście".

-

Program „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” jest projektem skierowanym do Młodych Przedsiębiorców, którzy nie ukończyli jeszcze 35-go roku życia i prowadzą firmę nie dłużej niż trzy lata.

Założeniem programu jest rozwój kompetencji Młodych Przedsiębiorców oraz współpraca środowisk gospodarczych z administracją samorządową na rzecz ludzi młodych i sektora MŚP w Aglomeracji Śląskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Młodych Przedsiębiorców. Naszym głównym celem jest dążenie do rozwoju kompetencji przedstawicieli młodego biznesu i integracji tego środowiska w celu ułatwienia przetrwania pierwszych lat prowadzenia własnego biznesu.

Więcej informacji o programie: mlodyprzedsiebiorca.org.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.