InSocial: optymalizacja kampanii w social media

Brief TV / Technologie

W najnowszym odcinku InSocial gośćmi Artura Roguskiego są przedstawiciele agencji Maple Team, eksperci od optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych.

-

Facebook, Twitter, YouTube - dziś większość marek prowadzi działania w tych kanałach. Coraz większa część z nich zaczyna także realizować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych.

Kampanie w social media rządzą się innymi prawami niż tradycyjne kampanie. Dlatego warto dowiedzieć się jak je optymalizować.

Maple team przyjechał do Polski na zaproszenie Grupy On Board Think Kong.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.