Pobierz najnowszy raport "Rynek reklamy online w Polsce" - zrealizowany wspólnie ze Sparc Media

Pobierz najnowszy raport "Rynek reklamy online w Polsce" - zrealizowany wspólnie ze Sparc Media

Brief.pl / Wiedza

Agencja Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport na temat rynku reklamy internetowej. Pokazujemy w nim jak ma się on dziś i jak może wyglądać jutro. Zapraszamy!

-

Model Real Time Bidding (RTB) w szybkim tempie staje się standardem na rynku reklamowym i w 2014 roku kontynuuje swój stabilny wzrost. Wartość rynku RTB sukcesywnie rośnie – wydatki na reklamę w tym formacie wynoszą obecnie ponad 7,5 mld dolarów, a w 2016 roku mają sięgnąć nawet 14 mld dolarów.

Swoją popularność RTB zawdzięcza nie tylko możliwości zarządzania całością kampanii w jednym miejscu przy jednoczesnym dostępie do powierzchni reklamowej setek witryn, ale także opcji niezwykle precyzyjnego targetowania użytkowników.

W związku z powyższym, raport zwraca uwagę na najistotniejsze zmiany, jakie zaszły w świecie reklamy online w minionym roku, a także omawia trendy, które będą kształtowały rok 2015.

Jakie formaty reklamowe są najpopularniejsze? Jak mierzy się efektywność reklam w internecie? Jakim wskaźnikom ufają reklamodawcy? Jak będą rozwijały się fo...

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.