Pobierz najnowszy raport "Rynek reklamy online w Polsce" - zrealizowany wspólnie ze Sparc Media

Pobierz najnowszy raport "Rynek reklamy online w Polsce" - zrealizowany wspólnie ze Sparc Media

Brief.pl / Wiedza

Agencja Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport na temat rynku reklamy internetowej. Pokazujemy w nim jak ma się on dziś i jak może wyglądać jutro. Zapraszamy!

-

Model Real Time Bidding (RTB) w szybkim tempie staje się standardem na rynku reklamowym i w 2014 roku kontynuuje swój stabilny wzrost. Wartość rynku RTB sukcesywnie rośnie – wydatki na reklamę w tym formacie wynoszą obecnie ponad 7,5 mld dolarów, a w 2016 roku mają sięgnąć nawet 14 mld dolarów.

Swoją popularność RTB zawdzięcza nie tylko możliwości zarządzania całością kampanii w jednym miejscu przy jednoczesnym dostępie do powierzchni reklamowej setek witryn, ale także opcji niezwykle precyzyjnego targetowania użytkowników.

W związku z powyższym, raport zwraca uwagę na najistotniejsze zmiany, jakie zaszły w świecie reklamy online w minionym roku, a także omawia trendy, które będą kształtowały rok 2015.

Jakie formaty reklamowe są najpopularniejsze? Jak mierzy się efektywność reklam w internecie? Jakim wskaźnikom ufają reklamodawcy? Jak będą rozwijały się formaty RTB?

Na te i na inne pytania z...

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.