Pobierz najnowszy raport "Rynek reklamy online w Polsce" - zrealizowany wspólnie ze Sparc Media

Pobierz najnowszy raport "Rynek reklamy online w Polsce" - zrealizowany wspólnie ze Sparc Media

Brief.pl / Wiedza

Agencja Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport na temat rynku reklamy internetowej. Pokazujemy w nim jak ma się on dziś i jak może wyglądać jutro. Zapraszamy!

-

Model Real Time Bidding (RTB) w szybkim tempie staje się standardem na rynku reklamowym i w 2014 roku kontynuuje swój stabilny wzrost. Wartość rynku RTB sukcesywnie rośnie – wydatki na reklamę w tym formacie wynoszą obecnie ponad 7,5 mld dolarów, a w 2016 roku mają sięgnąć nawet 14 mld dolarów.

Swoją popularność RTB zawdzięcza nie tylko możliwości zarządzania całością kampanii w jednym miejscu przy jednoczesnym dostępie do powierzchni reklamowej setek witryn, ale także opcji niezwykle precyzyjnego targetowania użytkowników.

W związku z powyższym, raport zwraca uwagę na najistotniejsze zmiany, jakie zaszły w świecie reklamy online w minionym roku, a także omawia trendy, które będą kształtowały rok 2015.

Jakie formaty reklamowe są najpopularniejsze? Jak mierzy się efektywność reklam w internecie? Jakim wskaźnikom ufają reklamodawcy? Jak będą rozwijały się fo...

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.