Rynek reklamy online i RTB. Infografika

Rynek reklamy online i RTB. Infografika

Brief.pl / Wiedza

Agencja Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport na temat rynku reklamy internetowej. Oto infografika, która pokazuje, co znajduje się w raporcie. Niektóre wyniki mogą zaskakiwać.

-

Ponad 70 proc. przebadanych firm w 2014 roku przeprowadziło kampanię display, ale coraz więcej z nich przestaje wierzyć w siłę wyroczni CTRów. Prawie 67 proc. z nich zdecydowało się natomiast w swoich działaniach zastosować model RTB, choć nadal jedynie 15-20 proc. budżetów marketingowych naszych respondentów.

Dlaczego marketingowcy doceniają RTB? Jak prezentuje się rynek reklamy internetowej w Polsce, a jak będzie wyglądał w przyszłości? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w raporcie Sparc Media i „Briefu”, który ukaże się w poniedziałek, 9 marca.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.