Rynek reklamy online i RTB. Infografika

Rynek reklamy online i RTB. Infografika

Brief.pl / Wiedza

Agencja Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport na temat rynku reklamy internetowej. Oto infografika, która pokazuje, co znajduje się w raporcie. Niektóre wyniki mogą zaskakiwać.

-

Ponad 70 proc. przebadanych firm w 2014 roku przeprowadziło kampanię display, ale coraz więcej z nich przestaje wierzyć w siłę wyroczni CTRów. Prawie 67 proc. z nich zdecydowało się natomiast w swoich działaniach zastosować model RTB, choć nadal jedynie 15-20 proc. budżetów marketingowych naszych respondentów.

Dlaczego marketingowcy doceniają RTB? Jak prezentuje się rynek reklamy internetowej w Polsce, a jak będzie wyglądał w przyszłości? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w raporcie Sparc Media i „Briefu”, który ukaże się w poniedziałek, 9 marca.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.