Blogerzy nie przerywajcie!

Blogerzy nie przerywajcie!

Brief.pl / Aktualności

Konkurs "Blog Roku", organizowany od dziesięciu lat przez Onet, został rozstrzygnięty. W tym roku o tytuł najlepszego bloga minionych dwunastu miesięcy walczyły 2693 blogi. Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu został Michał Fedorowicz.

-

Podczas oficjalnej gali zostały wręczone nagrody dziesiątej edycji konkursu Blog Roku 2014. Jurorzy przyznali tytuł Bloga Roku 2014 i wręczyli statuetki autorom najlepszych blogów w dziesięciu kategoriach. Przyznano również nagrodę Bloga Blogerów, która w tym roku trafiła w ręce autorki Mypinkplum.pl. Jurorzy tej kategorii - laureaci ostatniej edycji konkursu, czyli Karol Kruczkowski, Karol Werner oraz Michał Szafrański, wybierali sposród 20 blogów wskazanych w rankingu Brad24 i Hash|fm. Z okazji jubileuszowej edycji konkursu wybrano także autora najlepszego Tekstu Roku - w tej kategorii nagrodę przyznała Joanna Bator. Jurorka wyróżniła wpis pt. Anatomia matki, pochodzący z bloga Matko Jedyna. Warto dodać, że w związku z wyjątkową edycją konkursu nagrodzono również autora Bloga Dekady. Laureatem dodatkowego wyróżnienia został Maciej Budzich. 

Onet Blog Roku 2014 Maciej Budzich

Tytuł Blog Roku 2014 trafił w ręce zwycięzcy kategorii „Literackie i kulturalne”, autora bloga kulturawplot.pl. Michał Fedorowicz oprócz statuetki otrzymał również Fiata 500. Juror Tomasz Raczek, chcąc szczególnie docenić blogera, wręczył zwycięzcy osobistą nagrodę im. Zygmunta Kałużyńskiego. W związku z tym Fedorowicz będzie miał możliwość wydania książki z własną twórczością. 

Wyróżnienia Główne jurorzy przyznali blogom Hafija.pl, za eksperckość i niszczenie stereotypów związanych z odpowiedzialnym rodzicielstwem oraz Krotkiporadnik.pl, za potencjał pióra i ważną społecznie tematykę. Zgodnie ze słowami Konrada Kruczkowskiego: -Autorka bloga Krotkiporadnik.pl proponuje przystępną publicystykę, a jednocześnie porusza tematy ważne społecznie. Chcieliśmy docenić przede wszystkim wysoki poziom jakościowy treści publikowanych na blogu. O rzeczach trudnych, takich jak depresja, uporczywe nękanie, pisze w sposób angażujący i wyważony. Potrafi w unikalny sposób połączyć osobiste doświadczenia z tym, co ważne dla czytelnika. Na uwagę zasługuje lekkie pióro autorki i łatwość formułowania myśli, co daje szansę zaistnienia w szerszej debacie publicznej.

Onet Blog Roku Wyroznienie glowne

Wśród pozostałych laureatów znaleźli się:

W kategorii "Kulinarne" autorka bloga Wegan Nerd, niemal w całości poświęconego tematyce kuchni roślinnej – bez mięsa, bez jajek, bez mleka, a od niedawna także bez glutenu.

W kategorii "Specjalistyczne i firmowe", decyzją Michała Szafrańskiego, autor bloga Finanse bardzo osobite, będącego autorską witryną, na której twórca prezentuje praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania rodzinnymi finansami oraz porady, komentarze nawiązujące do aktualnych wydarzeń z zakresu ekonomii.

Autorka bloga Milion & Oliwka, wybrana przez Margaret najlepszą blogerką w kategorii "Blog nastolatków".

Edwin Zasada, który przyciągnął uwagę Michała Piróga, jurora w kategorii „Pasje i twórczość”. Jego blog Zabij Grubasa to męski punkt widzenia na zdrowy styl życia. Dieta, bieganie, książki, a wszystko po to, aby zarażać otaczających ludzi pozytywną energią i życiem w stylu fit.

W kategorii „Podróże”, decyzją Martyny Wojciechowskiej, najlepszy był Karol Lewandowski – twórca witryny Busem przez świat. Ten projekt zakłada zwiedzanie świata starym hipisowskim busem przy jak najniższym budżecie. Uwagę jurorki zwrócił przede wszystkim fakt, że do wyprawy dołączyć może każdy czytelnik bloga.

W kategorii „Lifestyle” autor bloga Volantification.

Autorka bloga Vivi&Oli, która przyciągnęła uwagę Mai Sablewskiej, oceniającej blogi w kategorii "Moda i uroda". 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?