Blogerzy nie przerywajcie!

Blogerzy nie przerywajcie!

Brief.pl / Aktualności

Konkurs "Blog Roku", organizowany od dziesięciu lat przez Onet, został rozstrzygnięty. W tym roku o tytuł najlepszego bloga minionych dwunastu miesięcy walczyły 2693 blogi. Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu został Michał Fedorowicz.

-

Podczas oficjalnej gali zostały wręczone nagrody dziesiątej edycji konkursu Blog Roku 2014. Jurorzy przyznali tytuł Bloga Roku 2014 i wręczyli statuetki autorom najlepszych blogów w dziesięciu kategoriach. Przyznano również nagrodę Bloga Blogerów, która w tym roku trafiła w ręce autorki Mypinkplum.pl. Jurorzy tej kategorii - laureaci ostatniej edycji konkursu, czyli Karol Kruczkowski, Karol Werner oraz Michał Szafrański, wybierali sposród 20 blogów wskazanych w rankingu Brad24 i Hash|fm. Z okazji jubileuszowej edycji konkursu wybrano także autora najlepszego Tekstu Roku - w tej kategorii nagrodę przyznała Joanna Bator. Jurorka wyróżniła wpis pt. Anatomia matki, pochodzący z bloga Matko Jedyna. Warto dodać, że w związku z wyjątkową edycją konkursu nagrodzono również autora Bloga Dekady. Laureatem dodatkowego wyróżnienia został Maciej Budzich. 

Onet Blog Roku 2014 Maciej Budzich

Tytuł Blog Roku 2014 trafił w ręce zwycięzcy kategorii „Literackie i kulturalne”, autora bloga kulturawplot.pl. Michał Fedorowicz oprócz statuetki otrzymał również Fiata 500. Juror Tomasz Raczek, chcąc szczególnie docenić blogera, wręczył zwycięzcy osobistą nagrodę im. Zygmunta Kałużyńskiego. W związku z tym Fedorowicz będzie miał możliwość wydania książki z własną twórczością. 

Wyróżnienia Główne jurorzy przyznali blogom Hafija.pl, za eksperckość i niszczenie stereotypów związanych z odpowiedzialnym rodzicielstwem oraz Krotkiporadnik.pl, za potencjał pióra i ważną społecznie tematykę. Zgodnie ze słowami Konrada Kruczkowskiego: -Autorka bloga Krotkiporadnik.pl proponuje przystępną publicystykę, a jednocześnie porusza tematy ważne społecznie. Chcieliśmy docenić przede wszystkim wysoki poziom jakościowy treści publikowanych na blogu. O rzeczach trudnych, takich jak depresja, uporczywe nękanie, pisze w sposób angażujący i wyważony. Potrafi w unikalny sposób połączyć osobiste doświadczenia z tym, co ważne dla czytelnika. Na uwagę zasługuje lekkie pióro autorki i łatwość formułowania myśli, co daje szansę zaistnienia w szerszej debacie publicznej.

Onet Blog Roku Wyroznienie glowne

Wśród pozostałych laureatów znaleźli się:

W kategorii "Kulinarne" autorka bloga Wegan Nerd, niemal w całości poświęconego tematyce kuchni roślinnej – bez mięsa, bez jajek, bez mleka, a od niedawna także bez glutenu.

W kategorii "Specjalistyczne i firmowe", decyzją Michała Szafrańskiego, autor bloga Finanse bardzo osobite, będącego autorską witryną, na której twórca prezentuje praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania rodzinnymi finansami oraz porady, komentarze nawiązujące do aktualnych wydarzeń z zakresu ekonomii.

Autorka bloga Milion & Oliwka, wybrana przez Margaret najlepszą blogerką w kategorii "Blog nastolatków".

Edwin Zasada, który przyciągnął uwagę Michała Piróga, jurora w kategorii „Pasje i twórczość”. Jego blog Zabij Grubasa to męski punkt widzenia na zdrowy styl życia. Dieta, bieganie, książki, a wszystko po to, aby zarażać otaczających ludzi pozytywną energią i życiem w stylu fit.

W kategorii „Podróże”, decyzją Martyny Wojciechowskiej, najlepszy był Karol Lewandowski – twórca witryny Busem przez świat. Ten projekt zakłada zwiedzanie świata starym hipisowskim busem przy jak najniższym budżecie. Uwagę jurorki zwrócił przede wszystkim fakt, że do wyprawy dołączyć może każdy czytelnik bloga.

W kategorii „Lifestyle” autor bloga Volantification.

Autorka bloga Vivi&Oli, która przyciągnęła uwagę Mai Sablewskiej, oceniającej blogi w kategorii "Moda i uroda". 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.